به مناسبت روز و هفته کارگر انجام شد؛

به مناسبت روز و هفته کارگر انجام شد؛

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان همیاری شهرداری های استان خراسان رضوی، ظهر امروز به مناسبت تکریم و گرامیداشت هفته و روز کارگر، محمود رضا فخر مدیرعامل سازمان همیاری با حضور در جمع کارکنان و پرسنل زحمتکش موسسه صنعتی گوشت مشهد و شرکت همیار زیست گستر پردیسان تقدیر و تشکر کرد.


این دیدار صمیمی که بمناسبت گرامیداشت هفته و روز کارگر مصادف با 12 اردیبهشت در محل سالن جلسات موسسه صنعتی گوشت مشهد برگزار شد و 37 تن از نیروهای زحمتکش این موسسه در حوزه های مختلف فنی و خدماتی سازمان تقدیر و تشکر شد.


در ادامه این دیدارها محمودرضا فخر مدیرعامل سازمان همیاری به سلمان امانی معاون بازرگانی، حمیدرضا آذری مدیر حراست و امیرفیروزی مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل با حضور در شرکت همیار زیست گستر پردیسان از پرسنل زحمتکش این شرکت تقدیر و تجلیل کردند.


محمودرضا فخر در این دیدارها با اشاره به جایگاه کارگر در رشد تعالی کشور پرداخت و افزود؛ کارگران در خط مقدم حوزه تولید هستند و خدمت در موسسه صنعتی گوشت مشهد، خدمت به زائرین و مجاورین حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام است.


بخش دیگر سخنان محمودرضا فخر توجه به تثبیت جایگاه شغلی نیروها شاغل در این سازمان و گفت؛ باتوجه به فشار تورمی و معیشتی به دنبال ایجاد فرصت‌های رفاهی برای همه پرسنل زحمتکش سازمان همیاری و موسسات و شرکت های تابعه هستیم و در تلاشیم با همه مشکلات حتی یک نفر از کارگران این مجموعه ها خدمت رسان و تولیدی از چرغه خدمت باز نماند و همه با همیاری و هم افزایی به دنبال تثبیت جایگاه قشر تاثیرگذار کارگران عزیز هستیم.




  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 18 اردیبهشت 1403
  • تعداد بازدید: 280



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی