به مناسبت روز و هفته کارگر انجام شد؛

بازدید مدیرعامل سازمان همیاری از شرکت های تابعه و تکریم پرسنل

بازدید مدیرعامل سازمان همیاری از شرکت های تابعه و تکریم پرسنل به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان همیاری شهرداری های استان خراسان رضوی، ظهر امروز به مناسبت تکریم و گرامیداشت هفته و روز کارگر، محمود رضا فخر مدیرعامل سازمان همیاری با حضور در جمع کارکنان ستادی سازمان از پرسنل زحمتکش حوزه خدمات و حمل و نقل تقدیر و تشکر کرد.
این دیدار صمیمی که بمناسبت گرامیداشت هفته و روز کارگر(۱۲ اردیبهشت) و روز حمل و نقل(۹ اردیبهشت) در محل سالن جلسات سازمان همیاری برگزار شد و ۴ تن از نیروهای زحمتکش سازمان در حوزه حمل و نقل، خدمات،حفاظت فیزیکی و فنی سازمان تقدیر و تشکر شد.
در ادامه این دیدارها محمودرضا فخر مدیرعامل سازمان همیاری به همراه فاطمه ذاکرالحسینی سرپرست معاونت مالی اداری، سلمان امانی معاون بازرگانی، حمیدرضا آذری مدیر حراست و امیرفیروزی مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل با حضور در موسسه آموزش و تحقیقات، شرکت همیاران شمال شرق‌‌ و شرکت همیار سازه توس از پرسنل زحمتکش این شرکت ها تقدیر و تجلیل کردند.
محمودرضا فخر در این بازدیدها با اشاره به جایگاه کارگر در رشد تعالی کشور پرداخت و افزود؛ کارگران در کشور نقش حیاتی در تولید دارند و اگر حال کارگران خوب باشد، حال کشور خوب است.
توجه به معیشت کارگران و تکریم آنان بخش دیگری از سخنان محمودرضا فخر بود و در ادامه گفت؛ باتوجه به فشار تورمی و معیشتی به دنبال ایجاد فرصت‌های رفاهی برای همه پرسنل زحمتکش سازمان همیاری هستیم و با ایجاد و انسجام در همه ابعاد به خصوص تشکیل کمیته رفاهی در سازمان همیاری به دنبال گسترش فرصت های خدمت رسانی و تکریم پرسنل در اشکال مختلف هستیم تا شاهد رشد و‌ تعالی در بازدهی عملکرد کارکنان باشیم.



  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 16 اردیبهشت 1403
  • تعداد بازدید: 320



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی