ظهر امروز صورت گرفت

بازدید وزیر کشور از کارخانه‌ احیا شده ژلاتین آریا

بازدید وزیر کشور از کارخانه‌ احیا شده ژلاتین آریا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان همیاری شهرداری های استان خراسان رضوی، ظهر امروز احمد وحیدی وزیر کشور در صدر هیأتی به همراه یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی از کارخانه احیا شده ژلاتین آریا، بزرگترین کارخانه تولید ژلاتین حلال کشور بازدید کرد.

وزیر کشور گفت: از ابتدای دولت در استان خراسان رضوی تعداد ۳۰۸ کارخانه راکد به چرخه تولید بازگشتند و این اقدام استاندار برای حمایت از تولید تا پایان دولت، توسط ایشان باید پیگیری و ادامه پیدا کند.

احمد وحیدی پنجشنبه ۶ اردیبهشت طی بازدید از کارخانه‌های احیا شده ژلاتین آریا وابسته به سازمان همیاری در مشهد اظهار کرد: خراسان رضوی در حوزه احیای بنگاه‌های اقتصادی راکد عملکرد خوبی داشته است.

وزیر کشور با اشاره به آمار این کارخانه‌ها افزود: از ابتدای دولت در استان خراسان رضوی تعداد ۳۰۸ کارخانه راکد به چرخه تولید بازگشتند و احیا شدند.

وی عنوان کرد: این بنگاه‌های اقتصادی در حوزه صنعت «صنوف تولیدی و واحد‌های تولیدی»، معدن، کشاورزی، گردشگری و صنایع دستی بودند که به چرخه تولید برگشتند.

وحیدی همچنین خطاب به نماینده عالی دولت در خراسان رضوی تاکید کرد: جای دارد استاندار خراسان رضوی با همین رویه و روش که منجر به احیای واحد‌های تولیدی شد، حمایت خود را از کارخانه‌ها تا پایان دولت ادامه دهد.

وزیر کشور در پایان تصریح کرد: در سال جهش تولید با مشارکت مردم، همه ما باید دست به دست هم دهیم تا کارنامه‌ای ماندگار از این عرصه به یادگار بگذاریم.

گفتنی است کارخانه ژلاتین آریا پس از ۱۲ سال در شهریور ماه ۱۴۰۲ با استفاده از دانش بومی در موسسه صنعتی گوشت مشهد در حوزه فنی و تغییر در نحوه تولید به چرخه بازگشت‌ و رسماً افتتاح شد و امروز پس از اخذ مجوزات لازم از استاندارد وارد فاز اجرایی شد.

همچنین در این بازدید محمودرضا فخر مدیرعامل سازمان همیاری، جواد خدائی رئیس هیات مدیره سازمان همیاری و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی و جمعی از مدیران ستادی سازمان و شرکت های تابعه نیز حضور داشتند.


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 6 اردیبهشت 1403
  • تعداد بازدید: 193



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی