جلسه مدیرکل پدافند غیرعامل استان با حضور مدیرعامل سازمان همیاری برگزار شد

جلسه مدیرکل پدافند غیرعامل استان با حضور مدیرعامل سازمان همیاری برگزار شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان همیاری شهرداری های استان خراسان رضوی، ظهر امروز نشستی با موضوع پدافند غیرعامل وبا حضور کلیه مدیران عامل موسسات و شرکت های تابعه و مدیران ستادی، در محل این سازمان برگزار شد.

در این نشست صمیمی هاشم جنگی مدیرکل پدافند غیرعامل استان گفت: سند مطالعاتی سازمان پدافند غیرعامل استان به عنوان یکی از استان های پیشرو کشور و نمونه در این حوزه در حال تهیه می باشد که در این سند کلیه تهدیدات استان در حوزه های مختلف و آسیب پذیری های استان احصاء شده و راهبردهای آن نیز ارائه گردیده که امیدواریم با همکاری کلیه دستگاه ها طی یک چشم انداز، بتوانیم این راهبردها را اجرایی کنیم.

جنگی اظهار کرد: سازمان همیاری شهرداری های استان در حوزه پدافند غیرعامل  با توجه به گستردگی فعالیت ها و نظام مسائل فراوان مربوط به موضوعات زیرساختی، فنی و خدماتی و گستردگی حوزه ماموریتی نیازمند توجه ویژه می باشد.

وی با بیان اینکه توجه به زیرساخت های حیاتی موجود و ایجاد ساختار های پیشگیری در حوزه پدافند غیرعامل یکی از اهداف اصلی ماست خاطرنشان کرد: تمامی تهدیدات موجود در حوزه زیرساختی در استان و به ویژه در سازمان همیاری باید احصاء و طبقه بندی شود.

محمودرضا فخر مدیرعامل سازمان همیاری نیز در این نشست با بیان اینکه در حال حاضر سازمان همیاری در حوزه های مختلف خدماتی و تولیدی و فنی مهندسی فعالیت دارد، گفت: ما آماده هستیم در این خصوص برنامه ها و دستورات ابلاغی را عملیاتی کنیم و در این مسیر نیازمند همفکری و کمک مدیریت پدافند غیرعامل استان هستیم.

وی با بیان اینکه حساسیت روی موضوع پدافند غیرعامل باید مستمر و همیشگی باشد تصریح کرد: سعی می کنیم در تمامی جوانب عملیاتی، نگاه پدافند غیرعامل را رعایت کنیم ضمن اینکه آمادگی ساخت با پیوست پدافندی در حوزه عمرانی و خدماتی و تولیدی دراین سازمان، شرکت ها و موسسات وابسته با موضوع پدافند غیرعامل وجود دارد.

در این نشست مدیران عامل شرکت ها و موسسات تابعه سازمان همیاری و مدیران ستادی نیز حضور داشتند.




  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 1 اردیبهشت 1403
  • تعداد بازدید: 193



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی