پیام تبریک مدیرعامل سازمان همیاری به مناسبت روز ارتش و گرامیداشت نیروی زمینی

پیام تبریک مدیرعامل سازمان همیاری به مناسبت روز ارتش و گرامیداشت نیروی زمینی

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان همیاری شهرداری های استان خراسان رضوی، محمودرضا فخر مدیرعامل این سازمان در پیامی فرارسیدن روز ارتش را به سلحشوران دفاع از تمامیت ارضی ایران اسلامی تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

روز ۲۹ فروردین ماه هر سال روزی غرور آفرین و ارزشمند برای کشور عزیزمان ایران محسوب می‌شود. این روز عزیز که یادگار اقدام خردمندانه پیر فرزانه انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(قدس‌سره) است با صدور پیامی در ۲۹ فروردین سال ۱۳۵۸، زمانی کمتر از ۳ ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی نامگذاری شد و ایشان این روز را روز ارتش نامگذاری کردند و از ارتشیان ایران درخواست نمودند پشتیبانی خود را از جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران اعلام کرده و با رژه سراسری حضور خود را برای فداکاری در راه استقلال و مرزهای کشور اعلام نمایند.

اکنون که بیش از ۴۵ سال از آن دوران می‌گذرد همگان می‌توانند شهادت دهند که ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از گذر از کوران حوادث گوناگون هر روز سربلندتر از گذشته به وظایفش در دفاع از ملت و مرزهای ایران عزیزمان می‌پردازد.

اینجانب به نمایندگی از کارکنان و مدیران سازمان بزرگ همیاری شهرداری های استان خراسان رضوی، فرارسیدن روز ارتش را به دلاور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک می‌گویم‌ و‌ یاد و نام شهیدان بابایی و صیاد شیرازی و همه دلاور مردان ارتش سرافراز ایران اسلامی را گرامی می داریم.




  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 29 فروردین 1403
  • تعداد بازدید: 111



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی