در راستای قدردانی از زحمات‌‌ پرسنل خط تولید و تیم مدیریت کشتارگاه صنعتی گوشت مشهد صورت پذیرفت

بازدید نوروزی مدیرعامل سازمان همیاری از‌ موسسه صنعتی گوشت مشهد

بازدید نوروزی مدیرعامل سازمان همیاری از‌ موسسه صنعتی گوشت مشهد به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های استان خراسان رضوی، صبح امروز محمودرضا فخر مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان خراسان رضوی به همراه حمیدرضا آذری مدیر حراست، سید مجید موسوی مدیرعامل موسسه صنعتی گوشت مشهد و هیات همراه از این مجموعه بازدید کرد.
این بازدید در راستای قدردانی از زحمات‌‌ پرسنل خط تولید و تیم مدیریت کشتارگاه صنعتی گوشت مشهد به جهت ارائه خدمات مطلوب متناوب در ایام تعطیلات نوروزی و‌ ماه مبارک رمضان به زائرین و مجاورین بارگاه رضوی انجام پذیرفت.
محمودرضا فخر مدیرعامل سازمان ضمن بررسی وضعیت شرکت پاکیزه رخش توس از خط جدید این شرکت و نیز محل احداث فروشگاه مرکزی عرضه مستقیم گوشت و آلایش در موسسه صنعتی گوشت مشهد بازدید بعمل آورد.
وی در این بازدید از زحمات و تلاش های شبانه روزی کادر فنی و خط تولید قدردانی کرد و افزود: سازمان همیاری بر حمایت از این بنگاه بزرگ خدماتی و تولیدی تاکید داشته و همه باید در راستای تحقق و اعتلای شعار سال و فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جهش تولید سعی و تلاش کرده و تولیدی با کیفیت و مطلوب عرضه‌ کنیم.
آخرین وضعیت راه اندازی شرکت ژلاتین آریا از دیگر مواردی بود که در این بازدید نیز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
گفتنی است کشتارگاه صنعتی گوشت مشهد، بزرگ ترین کشتارگاه شرق کشور و وابسته به سازمان همیاری است که با توجه به رسالت خود و با عنایت به حضور بیش از ۷ میلیون زائر به شهر مشهدمقدس در ایام تعطیلات نوروزی و ماه مبارک رمضان، به صورت مداوم به ارائه خدمات ذبح دام و استحصال گوشت و آلایش پرداخته است.



  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 8 فروردین 1403
  • تعداد بازدید: 251



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی