با حضور استاندار خراسان رضوی؛

شورای سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی برگزار شد.

شورای سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، این جلسه ظهر امروز ۳ اسفندماه با حضور یعقوبعلی نظری استاندار ،جواد خدایی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار به عنوان رئیس هیات مدیره سازمان، محمودرضا فخر مدیرعامل سازمان، آقای برامکی مدیرکل دفتر شهری استانداری و دبیر شورا و شهرداران استان، آقایان : میرفانی ، مدیح و کریم زاده شهرداران نیشابور، بردسکن و تایباد به عنوان اعضای هیات مدیره و‌ با حضور موسی الرضا حاجی بگلو نائب رئیس شورای عالی استانها و رئیس شورای استان خراسان رضوی، قلندرشریف شهردار مشهدمقدس و دیگر شهرداران به عنوان سهام داران سازمان بزرگ اقتصادی همیاری شهرداری ها در سالن جلسات سردار سلیمانی استانداری خراسان رضوی برگزار شد.

دراین جلسه برنامه ها، موضوعات و مسائل کلان مالی، اداری، بازرگانی و ... این مجموعه که تصمیم گیری در مورد آنها درصلاحیت شورای سازمان است، مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی؛

همه باید اثر بخش با همدلی و هماهنگی فعالیت کنند.

استاندار خراسان رضوی در این جلسه افزود؛ همه ما باید در روزهای آینده با تلاش و فعالیت موجبات خوشنودی خداوند و رضایت مردم را فراهم کنید.

جادارد ویژه از شهرداران گرامی که در موضوع نهضت مسکن‌ملی فعالیت میکنند و تلاش میکنند تقدیر کرد.

سازمان همیاری یک کار اقتصادی سالم و دقیق و با منطق و باکیفیت و سریع انجام میدهد و سازمان همیاری نمونه عملی این موضوع است و در این کار به کمک شهرداری ها در مدیریت شهری میکند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تاکید کرد؛

ایجاد امکانات بیشتر برای شهرداریهای خراسان رضوی در سال جدید

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی در جلسه شورای سازمان همیاری بر لزوم تلاش شهرداریها و اجرای طرح استقبال از بهار با بهسازی و آماده سازی محورهای اصلی تمامی شهرهای استان تاکید کرد.

جواد خدایی در این جلسه با اشاره به نظارت کامل و تلاشهای هیات مدیره سازمان، عنوان کرد: متاسفانه سال ۱۴۰۲ سال سختی برای مدیریت های شهری بود و شاید تلاش های بزرگ شما بودم ، شاید این تلاش ها دیده نشده باشد اما همیشه شاهد سخت کوشی های شما در مدیریت شهری بوده ام.

وی افزود : ما به دنبال این هستیم که مجموعه سازمان همیاری به عنوان بزرگترین هلدینگ اقتصادی متعلق به شهرداریها در سطح کشور، حقوق و منافع شهرداریها را به عنوان سهامداران خود درکلیه فعالیتها و پروژه ها درنظر داشته باشد و این امر را به عنوان مهمترین وظیفه در قبال شهرداریهای استان به درستی ایفا کند.

وی ادامه داد: شرایط ما قدری متفاوت هست اما امیدوارم بتوانیم کمک های شایان به شهرداری ها در آخر سال داشته باشیم.

جواد خدائی افزود: تلاش ما در مجموعه استانداری و هیات مدیره سازمان همیاری این است که تا با استفاده از منابع ایجاد شده به کمک شهرداریها بیاییم و امیدواریم با تداوم این حمایتها و تدبیری که چه در سطح ملی و چه استانی وجود دارد، بتوانیم برای شهرداریهای کمتر برخوردار امکانات بیشتری را در سال جدید محقق کنیم.

شهرداران الحمدلله در بحث نهضت مسکن‌ملی به خوبی به کمک آمده اند و ما در تلاشیم از طریق سازمان زمین و مسکن به شهرداری های فعال در این حوزه کمک کنیم.

موسی الرضا حاجی بگلو رئیس شورای استان؛

ما همیشه آماده کمک به شهرداری های استان هستم.

حاجی بگلو نائب رئیس شورای عالی استانها و رئیس شورای استان خراسان رضوی افزود: ما مانند سالهای گذشته در شهرداری مشهد آماده ایم در طرح های استقبال از بهار به شهرداری های کمک کنیم ، لکن دستگاه های نظارتی سدراه ما در این کمک شده اند که امیدوارم با ورود برادر عزیزم جناب آقای دکتر خدائی این موضوع حل و فصل گردد و شاهد این کمک ها به شهرداری های استان باشیم.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای استان؛

شاهد اتفاقات خوبی در جهت بهبود وضعیت شهرداریها خواهیم بود

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در جلسه شورای این سازمان اظهار کرد: با مساعدت هیات مدیره و تحقق برنامه ها و طرح های پیش رو شاهد کمک های موثر سازمان و اتفاقات خوبی در جهت بهبود وضعیت شهرداریها درسال جدید خواهیم بود.

محمود رضا فخر با تشریح اهمیت موضوعات و برنامه های مطرح شده برای تصمیم گیری در شورای سازمان به بیان برنامه ریزیها و اولویت های این مجموعه به منظور تسریع و تسهیل اجرای پروژه های اقتصادی دردست اقدام پرداخت.

وی با اشاره به اینکه این سازمان در ادوار گذشته فعالیتهای خوبی را در حوزه های عمرانی، گردشگری، تولیدی، بازرگانی و ... داشته است، خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال پیشنهادات زیادی را از شهرداران در جهت بهبودوضعیت شهرداریها و کمک های اثرگذار سازمان به این حوزه دریافت کردیم که با مساعدت هیات مدیره و تحقق برنامه های در نظرگرفته شده، شاهد اتفاقات خوبی در این بخش خواهیم بود.

همچنین در این جلسه گزارش حسابرسی و‌‌بازرس داخلی سازمان ارائه شد.




  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 3 اسفند 1402
  • تعداد بازدید: 318



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی