ظهر امروز صورت پذیرفت

دیدار مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان با شهردار و اعضای شورای شهر جنگل

دیدار مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان با شهردار و اعضای شورای شهر جنگل
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی، این دیدار ظهر امروز با حضور محمودرضا فخر مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی و جواد جعفری شهردار، رییس و دیگر اعضای شورای اسلامی شهر جنگل در خصوص بررسی سازوکارهای همکاری دوجانبه در حوزه های گوناگون، برگزار شد.
 
محمودرضا فخر مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی نیز در این جلسه اظهار کرد: وظیفه ما آن است با برنامه‌ریزی های دقیق و اجرایی کردن آن  در راستای صرفه و صلاح شهرداری ها و‌‌منافع مردم گام برداریم.
دریافت نمایندگی از تولید کنندگان و واگذاری تولیدات مورد نیاز مدیریت شهری به صورت مستقیم به شهرداری ها با قیمت کارخانه و شرایط فروش ویژه بخشی از اقدامات برنامه ریزی شده است که در پی آن میتوانیم به شهرها کمک شایانی کنیم.
وی همچنین خاطر نشان کرد: زمینه همکاری با شهرداری جنگل فراوان است و ما در حوزه بازرگانی، تامین نیاز های مدیریت شهری با توجه به اخذ نمایندگی ها و صرف و صلاح مدیریت شهری، توسعه اقتصادی و ایجاد درآمد پایدار با تقویت زیرساخت ها، از طریق سرمایه گذاری در پروژه های زودبازده این امکان وجود دارد تا با شهرداری جنگل با یک برنامه ریزی دقیق در فرصت های سرمایه گذاری همکاری نماییم.
 
جواد جعفری شهردار شهر جنگل در این دیدار اظهار کرد: در حوزه سرمایه گذاری ما دارای ظرفیت های بزرگی در حوزه کشاورزی و زیر ساخت های شهری هستیم و به دنبال تفاهم برای اجرای آن و درآمد پایدار و‌خدمات شهری به مردم هستیم که این ظرفیت ها می تواند گامی در مسیر تحقق شعار خدمت به مردم شهر جنگل باشد.
 
وی با اشاره به پتانسیلهای موجود برای ساخت و اجرای طرح های توسعه ای در شهر جنگل، بیان کرد: بهترین بستر برای سرمایه گذاری را در شهر جنگل برای توسعه زیر ساخت های شهری داریم.
همچنین در این دیدار فاطمه ذاکرالحسینی سرپرست معاونت مالی اداری سازمان همیاری نیز حضور داشت.
 
لازم به ذکر است شهر جنگل از توابع شهرستان رشتخوار در استان خراسان رضوی می‌باشد.



  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 1 اسفند 1402
  • تعداد بازدید: 191



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی