بازدید استاندار خراسان رضوی از نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران

بازدید استاندار خراسان رضوی از نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های استان خراسان رضوی ، استاندار خراسان رضوی در جریان بازدید از هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران با حضور در غرفه سازمان همیاری شهرداری های استان خراسان رضوی گفت : این غرفه نسبت به نمایشگاه سال قبل بسیار متفاوت است و در حوزه گردشگری در تمام ابعاد کارهای خوبی صورت گرفته که استان خراسان باید پیشگام و پیشتاز باشد.
 
سردار یعقوبعلی نظری استاندار خراسان در جریان این بازدید افزود: غرفه سازمان همیاری در مقایسه با نمایشگاه سال های گذشته و همچنین نمایشگاه‌هایی که تا به ‌حال برگزارشده بسیار متفاوت است و نه فقط یک برنامه ریزی صرفا اداری نیست بلکه یک انگیزه قلبی قوی در کار وجود دارد.
 
وی، با اشاره به حضور ۱۱ کشور و ۶ شرکت خارجی در نمایشگاه گردشگری تهران و میزان تاثیرگذاری این رویداد در توسعه گردشگری استان خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به مضجع منور رضوی در استان خراسان رضوی افرادی که در غرفه‌های استان حضور دارند لازم است با معرفی و توضیح جاذبه‌های گردشگری خراسان توجه بازدیدکنندگان را به این بعد از ظرفیت استان خراسان جلب کنند.
 
نظری گفت: غرفه‌داران همچنین می‌توانند ضمن تعامل با سایر غرفه‌ها و صحبت در مورد جاذبه‌های دیدنی خراسان رضوی، در معرفی و جذب زائر و گردشگر به استان تاثیرگذار باشند.
 
گفتنی است در این بازدید آقایان: خدائی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ، یوسفی معاون توسعه منابع و پشتیبانی استانداری و محمود رضا فخر مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان خراسان رضوی حضور داشتند.



  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 25 بهمن 1402
  • تعداد بازدید: 239



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی