با حضور وزیر کشور

افتتاح بوستان 23 هکتاری برکت در مشهد

افتتاح بوستان 23 هکتاری برکت در مشهد
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، محمودرضا فخر، در این خصوص گفت: این بوستان با مساحت 23.5 هکتار از بلوار سیدرضی آغاز و به صورت خطی و به موازات بزرگراه امام علی (ع) تا بلوار دانشجو امتداد دارد. 
وی افزود : بوستان برکت با هدف افزایش سرانه فضای سبز شهری و با هزینه 114 میلیارد تومانی شهرداری مشهد و با اجرای فنی مهندسی شرکت همیار سازه توس احداث شده است . 
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان خراسان رضوی اضافه کرد: آنچه سبب تمایز این بوستان شده ، وجود 1 هکتار مزرعه کشاورزی است که در قطعات 25 متری به شهروندان واگذار شده تا در دو فصل زراعی کاشت، داشت و برداشت محصولات را ، در مزرعه کوچک شهری تجربه کنند . 
فخر تصریح کرد: فضای سبز 16 هکتاری و وجود آب نمایی بزرگ و زیبا به وسعت 4300 مترمربع درکنار زمین های ورزشی و فضای بازی کودکان لذت استفاده از فضای بوستان را دوچندان می کند. 
وی ادامه داد: در این بوستان امکاناتی نظیر 3 پارکینگ با ظرفیت 520 خودرو ، نمازخانه به مساحت 260 مترمربع ، سرویس بهداشتی، آلاچیق و ... برای رفاه حال شهروندان احداث شده است. 
محمودرضا فخر با اشاره به این که بوستان برکت یکی از بوستان های بزرگ شهر محسوب می شود گفت : بوستان برکت دارای مجموعه بازی کودکان در دو ضلع بوستان به مساحت 2100 مترمربع و 4400 مترمربع زمین ورزشی روباز شامل زمین های بسکتبال ، بدمینتون ، فوتسال ، والیبال و والیبال ساحلی است که از سوی مدیریت شهری مشهدمقدس به زائران و مجاوران عزیز هدیه خواهد شد. 
گفتنی است این پروژه به همت شرکت بزرگ همیاره سازه توس وابسته به سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی ساخته شده است.



  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 28 دی 1402
  • تعداد بازدید: 261



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی