بازدید نمایندگان شرکت مادرتخصصی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از ظرفیت ها و جاذبه های گردشگری سازمان همیاری شهرداری های استان خراسان رضوی

بازدید نمایندگان شرکت مادرتخصصی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از ظرفیت ها و جاذبه های گردشگری سازمان همیاری شهرداری های استان خراسان رضوی به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های استان خراسان رضوی صبح امروز الیاس حسنی مدیرعامل شرکت دروازه صلح ملل و نماینده شرکت مادرتخصصی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در صدر هیأتی از مدیران این شرکت بزرگ ضمن بازدید از ظرفیت ها و جاذبه های گردشگری سازمان همیاری شهرداری های استان خراسان با محمودرضا فخر مدیر عامل سازمان به بحث و گفتگو پرداختند.
الیاس حسنی مدیرعامل شرکت دروازه صلح ملل و نماینده شرکت مادر تخصصی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، یاسر بغیری رییس هیأت مدیره شرکت دروازه صلح ملل و رامین عبدلی قائم مقام این شرکت صبح امروز با حضور در شرکت توسعه گردشگری سازمان همیاری ضمن دیدار با محمودرضا فخر مدیرعامل سازمان با مهدی اجتماعی مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری سازمان همیاری دیدار و گفتگو کردند.
محمودرضا فخر در این نشست به ظرفیت های گردشگری استان خراسان رضوی، روستا و شهرها و زیارت امام هشتم علیه السلام در مشهد مقدس و طرح های این سازمان اشاره‌کرد‌ و افزود: سازمان همیاری شهرداری های استان خراسان رضوی با ظرفیت ۹۶ شهرداری فعال در استان از ظرفیت های بزرگی و با تاریخی کهن برخوردار است که ما در این سازمان به دنبال تقویت و ارائه خدمات به مسافران و همچنین زائران امام رئوف در مسیر منتهی به مشهد مقدس و همچنین ایجاد ظرفیت های گردشگری مناسب و در خور شأن مردم در این مسیر و تقویت این ظرفیت ها در مناطق مختلف استان و همچنین در مشهد مقدس در راستای ماندگاری مسافر در استان هستیم. وی افزود: بیش از ۳۰ میلیون مسافر بخشی از ظرفیت های قابل توجه استان خراسان رضوی می باشد که به لطف وجود با برکت امام رضا علیه السلام ایجاد شده که باید آن را قدر بدانیم و اقدامات در خور شأن نیز انجام دهیم.
مهدی اجتماعی مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری سازمان نیز با تایید این نکات خاطر نشان کرد: در همین راستا ما به دنبال ارائه ظرفیت های گردشگری در استان و معرفی آنها به سرمایه گذاران رفتیم که منتهی به برگزاری یک نمایشگاه جاذبه های گردشگری در استان شد و ما امروز در حال تکمیل این زنجیره بزرگ هستیم.
الیاس حسنی مدیرعامل شرکت دروازه صلح ملل و نماینده شرکت مادر تخصصی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ضمن قدردانی از برگزاری این نشست افزود: شرکت مادر تخصصی وزارت میراث به دنبال تقویت همه ابعاد فرهنگی ، صنایع دستی، گردشگری و میراث غنی این کشور می باشد و استان خراسان رضوی در جایگاه بالایی از هر نظر قرار دارد و این مهم می طلبد که به آن توجه ویژه داشت و پتانسیل های آن را دید و با برنامه مدون آنها را تقویت و ارائه نمود. تقویت گردشگری روستا، مرمت آثار باستانی و تاریخی، ایجاد بازارهای بزرگ صنایع دستی محلی و جذب گردشگر در مسیر منتهی به مشهد و ماندگاری زائر در مشهد مقدس از برنامه های این شرکت بوده و ما آماده تقویت این مهم نیز هستیم.
یاسر بغیری رییس هیأت مدیره شرکت دروازه صلح ملل نیز در ادامه گفت: باید با دقت و سرعت به دنبال کشف جاذبه ها و معرفی آنها به سرمایه گذاران و ارائه مجوزهای لازم جهت توسعه در استان خراسان رضوی باشیم که ما خود را مکلف به این همکاری میدانیم.
 در ادامه‌ ی این جلسه، بازدید از مجموعه شرکت نمونه گردشگری چالیدره صورت پذیرفت. بازدید از ظرفیت های چالیدره و بررسی اقدامات فنی‌و‌تخصصی در اجرای پروژه‌های جدید در این مجموعه نیز بخش دیگری از این بازدید بود که الیاس حسنی به همراه محمودرضا فخر مدیرعامل سازمان با حضور در این مجموعه ضمن عرض خداقوت به آقای هاشمیان سرپرست شرکت نمونه گردشگری چالیدره و پرسنل زحمت کش این مجموعه صورت‌گرفت.
بررسی اقدامات فاز های ۱ تا ۳ چالیدره، بررسی پروژه های فاز ۴ نیز بخش دیگری از این بازدید بود که مقرر شد در ادامه ظرفیت های جدیدی به این مجموعه خدمت رسان نیز اضافه گردد. در این بازدید الیاس حسنی مدیرعامل شرکت دروازه صلح ملل و نماینده شرکت مادر تخصصی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و هیأت همراه از هاشمیان سرپرست شرکت نمونه گردشگری چالیدره و همه پرسنل آن تقدیر و بر تقویت زیر ساخت های آن نیز تاکید کردند.



  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 21 دی 1402
  • تعداد بازدید: 223



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی