در پی حادثه تروریستی جنایتکاران ایران ستیز ، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان خراسان رضوی پیام تسلیتی صادر کرد.

در پی حادثه تروریستی جنایتکاران ایران ستیز ، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان خراسان رضوی پیام تسلیتی صادر کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های استان خراسان رضوی متن پیام بدین شرح است؛
 
إِنَّالِلَّهِ وَإِنَّاإِلَيْهِ رَاجِعُونَ
أَمَا إِنَّ الْمَظْلُومَ يَأْخُذُ مِنْ دِينِ الظَّالِمِ أَكْثَرَ مِمَّا يَأْخُذُ الظَّالِمُ مِنْ مَالِ الْمَظْلُومِ
حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام
 
بار دیگر جنایت‌کاران ایران‌ستیز و عمال ترور و سیاهی در اقدامی مذبوحانه و غیرانسانی، جنایت تأسف‌باری را رقم زدند و موجب شهید و مجروح‌شدن عده‌ای از شرکت‌کنندگان در مراسم سالگرد شهید سلیمانی عزیز شدند. 
بی‌شک عاملان و آمران این اقدام بزدلانه به‌زودی به دست نیروهای توانای امنیتی و انتظامی شناسایی و به سزای عمل شنیع خود خواهند رسید. 
دشمنان ملت باید بدانند که این‌گونه اقدامات هرگز نمی‌تواند خللی در عزم و ارادۀ آهنین ملت ایران اسلامی در دفاع از آرمان‌های خود به وجود آورد و آن‌ها مصمم‌تر از گذشته تا خشکاندن ریشه‌های ترور و خشونت در میدان مبارزه با دشمنان عزت و اقتدار ایران حضور خواهند داشت. 
اینجانب با دیگر ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی سلامت و عافیت همه مجروحان را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم و‌‌ از درگاه ایزد منان شادی روح همه شهدا عزیز این حادثه را خواستارم.
 
محمودرضا فخر
1402/۱۰/13



  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 13 دی 1402
  • تعداد بازدید: 137



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی