پیام مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی به مناسبت نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت

پیام مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی به مناسبت نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، محمودرضا فخر مدیرعامل سازمان در پیامی نوشت:

نهم دی یادآور حضور آگاهانه مردم ایران در بیعتی دوباره با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری است. حماسه جاودانی كه در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد و پیامی روشن برای دشمنان این مرز وبوم داشت و آن ولایتمداری و هوشیاری ملت بود.

مردم همیشه در صحنه ایران بار دیگر در 9 دی 1388 خورشیدی با حضور آگاهانه و مقتدرانه خویش و با بیعت دوباره با آرمان های انقلاب حماسه ای جاودان و به یاد ماندنی را خلق كردند. نمایش بصیرت و هوشیاری ملت مومن و غیرتمند در این حماسه باشكوه، چنان تجلی یافت كه آیت الله العظما امام خامنه ای حفظه الله تعالی در این باره فرمودند: 9دی جلوه‌اي از توطئه‌ دشمنان بود؛ فتنه بود. فتنه یعني افرادی شعارهاي حق را با محتواي صد درصد باطل مطرح كنند، بیاورند براي فریب دادن مردم. اما ناكام شدند. سردمداران دولت هاي مستكبر و در رأس آنها آمریكا علیه ملت ما حرف می زنند، توطئه می كنند، گاهي شعار می دهند، گاهي اظهارات مزوّرانه می كنند، گاهي صریحاً دشمني می كنند، گاهي در لفافه می برند؛ اینها همه براي این است كه تحلیل درستي از مسایل ایران و شناخت درستي از ملت ایران ندارند. ملت ما ملت بیداري است، ملت هشیاري است.

درایت، تدبر و مدیریت مقام معظم رهبری در آن برهه حساس سبب شد تا جامعه گرفتار دسیسه های دشمنان نشود و بتواند راه خود را ادامه دهد.

9 دی 1388 خورشیدی به عنوان حماسه بزرگ حضور میلیونی مردم در دفاع از آرمان های انقلاب و تجدید میثاق با ولی فقیه، در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شده است.

اینجانب، ضمن گرامیداشت سالروز نهم دی ماه، "روز بصیرت و میثاق امت با ولایت"، متخصصان و کارکنان سازمان همچون سایر آحاد ملت شریف و بزرگ ایران اسلامی و با تأکید بر پیروی از آرمان های مقدس بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و تجدید پیمان با رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظما امام خامنه‌ای متعهد خواهیم بود تا با بصیرت در راستای اهداف والای انقلاب اسلامی گام و حرکت نمائیم. (ان شاءالله)

محمودرضا فخر

1402/10/09




  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 9 دی 1402
  • تعداد بازدید: 183



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی