با حضور سرپرست سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی

نشست هم‌اندیشی اعضای شورای عالی استان‌های کشور در مشهد برگزار شد

نشست هم‌اندیشی اعضای شورای عالی استان‌های کشور در مشهد برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری استان خراسان رضوی، محمود رضا فخر سرپرست سازمان همیاری شهرداری های استان خراسان رضوی با حضور در نشست هم‌اندیشی اعضای شورای عالی استان‌ها که به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد، اظهارکرد: وظیفه و رسالت ما، تلاش در جهت ارتقاء جایگاه شورای عالی استان‌هاست و تقویت شهرداری هاست و برگزاری این نشست، با همین هدف بود که از برگزار کنندگان آن جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با بیان اینکه نقش‌آفرینی شورای عالی استان‌ها، به عنوان عالی‌ترین ساختار در نظام شورایی کشور، باید پررنگ‌تر و بهتر از گذشته باشد، گفت: البته پیشرفت‌های بسیاری در این زمینه بوده، ولی همچنان باید در جهت ارتقاء جایگاه این شورا و کمک به تعالی شهرداری ها و خدمت به مردم تلاش کنیم.

همچنین حاجی‌بگلو رئیس شورا استان خراسان رضوی و عضو شورای عالی استانها به عنوان میزبان با بیان اینکه ملاک عملکرد و اقدامات ما در شورای عالی استان‌ها، قوانین و مقررات هستند، افزود: اینکه هرآنچه وزارت کشور به شورای عالی ارسال می‌کند را تایید و تصویب کنیم، پسندیده نیست و جایگاه شورای عالی باید حفظ شود.

حاجی‌بگلو با بیان اینکه یکی از موضوعات مبتلابه امروز مدیریت‌های شهری و روستایی، قانون درآمد‌های پایدار است، تصریح کرد: در زمان ابلاغ این قانون، نقد‌های زیادی به آن وارد کردیم، ولی در عین حال باور داریم که از بی‌قانونی بهتر است و باید به سمت اصلاح آن برویم.

گفتنی است در نشست دکتر حاجی بگلو ریاست شورای استان خراسان رضوی، مهندس قلندر شریف شهردار مشهد و جمعی از اعضای شوراهای شهر و استان و شوراهای عالی استان ها و شهرداران استان خراسان رضوی نیز حضور داشتند.




  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 2 آذر 1402
  • تعداد بازدید: 175



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی