در سفر دو روزه سرپرست سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی به استان فارس صورت گرفت

دیدار سرپرست سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی و مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان فارس

دیدار سرپرست سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی و مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان فارس

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، به منظور تعمیق روابط و ایجاد تعاملات گسترده در حوزه های آموزشی ، گردشگری ، فنی و مهندسی وسرمایه گذاری، در سفر دو روزه سرپرست سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی به استان فارس، دیدارهای کارشناسان و جلسات مشترک مدیران برگزار شد.

در این سفر دو روزه محمودرضا فخر سرپرست سازمان به همراه مهدی اجتماعی سرپرست موسسه توسعه گردشگری، حامد شریعتی مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان و جمعی از مدیران حضور داشتند، ضمن بازدید از ظرفیت های سازمان همیاری شهرداری های استان فارس جلسات فشرده ای در خصوص ایجاد بستر لازم برای بهره مندی از ظرفیت های دو سازمان مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

سید علی سید نصیری مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های فارس در این دیدار ضمن خوش آمد گویی به مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی و هیأت همراه، گفت : این سازمان با استفاده از توانمندی های موجود، اهداف کلان و برنامه ریزی های کمی و کیفی می تواند تیکه گاه شایسته ای برای شهرداری ها و سازمان های همراه و همگام باشد.

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های فارس با اشاره به اینکه سازمان با رویکردی مثبت آماده خدمت رسانی است، افزود : در تلاشیم که خدمات شایسته ای را به شهرداران و شهروندان ارائه کنیم.

وی همچنین از توانمندی های این مجموعه گفت و عنوان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده و در نظر گرفتن ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در حوزه های مختلف از جمله بازرگانی ،عمرانی و ... به مراتب در حال تقویت و توسعه هر چه بیشتر هستیم.

سید نصیری در این جلسه به خدمات رفاهی و تفریحی برای کارکنان سازمان و پرسنل شهرداری ها نیز اشاره کرد. همچنین در این دیدار دو مدیر عامل و مدیران مجموعه در راستای تقویت تعاملات دو سویه و برقراری ارتباطات موثر در راستای کمک به شهر و شهرداری در خصوص حوزه های مختلف و جامعه هدف به گفت و گو پرداختند.

در این سفر دور روزه همچنین طی گفت و گو های دو جانبه، طرفین به معرفی ظرفیت ها و تشریح زمینه های مشترک در خصوص انجام همکاری های دوجانبه و استفاده هرچه بهتر از ظرفیت های دو استان در جهت رفع موانع موجود و الگو برداری موثر و کمک به مدیریت شهری در استان های هدف که سهامداران اصلی سازمان ها می باشند ؛ تاکید کردند.




  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 19 آبان 1402
  • تعداد بازدید: 221



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی