اختتامیه چهارمین جشنواره مفلحون برگزار شد؛

چهارمین جشنواره مفلحون با هدف تقدیر از برترین‌های امربه ‌معروف و نهی‌ از منکر استان برگزار شد

چهارمین جشنواره مفلحون با هدف تقدیر از برترین‌های امربه ‌معروف و نهی‌ از منکر استان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های استان خراسان رضوی ، مهدی رضایی امروز ۲۷ مهرماه، در اختتامیه جشنواره مفلحون و تقدیر از برترین‌های امر به معروف و نهی از منکر که با حضور رئیس ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر کشور حضرت آیت الله صدیقی ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مشهد مقدس، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مدیران ارشد استانی در سالن عطار نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس بند ۴ ماده ۱۶ قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر چند سالی است که به ابتکار ستاد استان جشنواره‌ای با عنوان مفلحون طراحی شده و در این جشنواره برترین‌های حوزه امربه ‌معروف و نهی‌ از منکر شناسایی و تجلیل می‌شوند.

دبیر ستاد امربه‌ معروف و نهی‌ازمنکر خراسان رضوی در خصوص نحوه انتخاب برترین‌ها در حوزه امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر افزود: این جشنواره دستورالعمل‌ها و شاخص‌هایی دارد که در اختیار مجموعه‌های اداری قرار می‌گیرد و از شاخص‌ها طبق دستورالعمل ابلاغی تجلیل می‌شود.

وی با اشاره به افزایش ۲۲ درصدی برترین‌های مفلحون در استان نسبت به سال گذشته بیان کرد: سال ۱۴۰۱ در دو مجموعه دستگاه‌های حاکمیتی و اصناف جشنواره پیگیری و در این راستا ۶۷۰ نفر در مرحله اول در ادارات و مجموعه‌های مربوطه تقدیر شدند و در مرحله دوم که استانی است با بررسی‌های انجام شده ۴۴ نفر از تعداد فوق انتخاب و در این جشنواره تقدیر می‌شوند.

رضایی خاطرنشان کرد: این جشنواره سال گذشته بین دستگاه‌های حاکمیتی و اصناف انجام شد. امسال نیز دستورالعمل‌ها و شاخص‌ها در ۶ دستگاه دیگر شامل حوزه دانش‌آموزی، دانشجویی، معلمی و ... طراحی شده و به دنبال این هستیم اگر بشود برای کارخانه‌ها نیز این طرح را آماده و ابلاغ کنیم.

در این همایش که محمودرضا فخر سرپرست سازمان و رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر، دبیر و اعضای این شورای نیز حضور داشتند از کارکنان برتر سازمان در حوزه امر به معروف و نهی از منکر تقدیر به عمل آمد.




  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 27 مهر 1402
  • تعداد بازدید: 313



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی