پيام تسليت فرمانده پایگاه بسیج سازمان همیاری به مناسبت سالروز شهادت سردار شوشتري

پيام تسليت فرمانده پایگاه بسیج سازمان همیاری به مناسبت سالروز شهادت سردار شوشتري به گزارش روابط عمومی پایگاه بسیج سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در پیام سلمان امانی آمده است:

۲۶ مهر ۱۳۸۸ روزی است كه هیچ گاه از یاد و خاطر ملت ایران و به ویژه مردم شهید پرور سیستان و بلوچستان نخواهد رفت، تاریخی كه وحدت شیعه و سنی با رنگ خون و شهادت معنا پیدا کرد و درخت یكپارچگی و وحدت انقلاب اسلامی از قطره های خون شهدای والامقام سرزمین‌مان به ویژه سردار شهید نورعلی شوشتری، سردار شهید رجبعلی محمد زاده و بیش از ۴۰ تن از هم رزمان و شهیدان اهل سنت جان گرفت.

سردار سرلشگر نورعلي شوشتري، يكي از راست قامتان دوران عزت آفرين دفاع مقدس و ميدانهاي نبرد و حماسه و الگوي شجاعت و اخلاص و شهادت بود که پس از سالها مجاهدت و تلاش به آرزوي ديرين خود دست یافت و به جمع ياران سفر كرده خود پيوست.

ترديدي نيست كه این سردار شهيد با پرواز سرخ خود، پايه هاي انقلاب را در حوزه وحدت اسلامی اهل سنت و تشیع در ایران اسلامی مستحكم تر ساخت.

به همین مناسبت سالروز عروج ملکوتی این شهید والامقام و سردار دلاور و سلحشور سپاه اسلام و ديگر شهداي همرزمش را گرامی داشته و از خداوند متعال برای خانواده معزز ایشان آرزوی سلامتی و تندرستی مسئلت می نماییم.


امیداوریم که همچون همیشه راه امام (ره) و شهدای والامقام را ادامه دهیم.

و سردار شهید در این بخش از وصیت نامه خود چه زیبا و پر معنا از خداوند بصیرت طلب میکند تا از مسیر برنگردیم...

بخشی از وصیت نامه شهید شوشتری:
دیروز از هرچه بود گذشتیم، امروز از هرچه بودیم گذشتیم، آنجا پشت خاکریز بودیم و اینجا در پناه میز، دیروز دنبال گمنامی بودیم و امروز مواظبیم ناممان گم نشود، جبهه بوی ایمان می‌داد و اینجا ایمانمان بو می‌دهد. آنجا بر درب اتاقمان می‌نوشتیم یاحسین فرماندهی از آن توست؛ الان می‌نویسیم بدون هماهنگی وارد نشوید. الهی نصیرمان باش تا بصیرگردیم، بصیرمان کن تا از مسیر برنگردیم. آزادمان کن تا اسیر نگردیم.


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 26 مهر 1402
  • تعداد بازدید: 375



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی