شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان برگزار شد؛

سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی پیشگام در امر به معروف و نهی از منکر

سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی پیشگام در امر به معروف و نهی از منکر

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، محمودرضا فخر سرپرست سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی ظهر روز سه شنبه در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان اظهار کرد: آموزش و و بهبود کیفیت و استفاده از ظرفیت های مدرن در حوزه امر به معروف و نهی از منکر باید مورد توجه و استفاده قرار گیرد تا بتواند راندمان اثرگذاری این واجب شرعی را ارتقا دهد.

 وی افزود: باید گلوگاه های فساد با استفاده از آموزش و بهبود کیفیت شناسایی شود و امر به معروف و نهی از منکر صورت پذیرد که از این رو توجه به موضوع آموزش ضروری است.

 سرپرست سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی تاکید کرد: امر به معروف و نهی از منکر می تواند باعث تحول در سازمان شود و می توان این مهم را بعنوان یک الگوی عملکردی به مجموعه های مختلف ارائه کرد.

 حمیدرضا آذری مسئول حراست سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی نیز در این جلسه اظهار کرد: باید به موضوع امر به معروف و نهی از منکر در ابعاد مختلف توجه شود تا موجب پویایی در مجموعه های سازمان شود.

 وی افزود: ایجاد انگیزه در کارکنان سازمان به شکل های مختلف ، تکریم و حمایت از کارمندان نمونه در زمینه امر به معروف باید در اولویت همگان قرار گیرد.

 سلمان امانی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی در این جلسه اظهار کرد: تقسیم بندی کارها و ایجاد بستر همکاری مشترک با بسیج و توجه به همکاری های فی مابین مجموعه بسیج و شورای امر به معروف و نهی از منکر و استفاده از ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی سازمان و همکاری با مجموعه های مختلف باید در اولویت کاری قرار گیرد.

 امیر فیروزی مدیر روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی نیز در این جلسه اظهار کرد: توجه به اخلاق کاری، سواد رسانه ای و استمرار کارهای خوب با توجه به ظرفیت نیروی انسانی می تواند در اولویت کاری شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان باشد.

 وی با اشاره به اهمیت رسانه در موضوع امر به معروف و نهی از منکر افزود: تشکیل شورای رسانه ای سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی باید هر چه زودتر تشکیل گردد تا بتوان به تمامی شبهات در زمینه های مختلف پاسخ داده شود و در راستای جهاد تبیین تأثیر گذاری نمود که این مهم مورد توجه رهبری معظم انقلاب می باشد.

حامد شریعتی دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان در این جلسه نیز به ارائه گزارش عملکرد شورا پرداخت و در خصوص برنامه های آتی نیز سخن گفت.




  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 25 مهر 1402
  • تعداد بازدید: 472



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی