محمودرضا فخر ، در پی جان باختن و مجروج شدن صدها نفر از خواهران و برادران مسلمان افغانستانی در زلزله شمال غرب این کشور پیامی صادر نمود

پیام تسلیت سرپرست سازمان همیاری شهرداری های استان خراسان رضوی؛

پیام تسلیت سرپرست سازمان همیاری شهرداری های استان خراسان رضوی؛

متن پیام تسلیت بدین شرح است؛


                                    بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ

بنی آدم اعضای یک پیکرند که در آفرینش ز یک گوهرند

چو عضوی به درد آورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار

خبر جان باختن و مجروج شدن صدها نفر از خواهران و برادران مسلمان افغانستانی ما در زلزله شمال غرب این کشور موجب تأسف و تأثر فراوان گردید.

در این زمین لرزه که موجب جان باختن و آسیب دیدن شماری از مردمان کشور دوست و برادر افغانستان شد، موجی از همدردی و تألم را در بین مردم نوع دوست ایران اسلامی به وجود آورد.

یقیناً تحمل غم و اندوه از دست دادن عزیزان و ویرانی‌های ایجاد شده برای زلزله‌زدگان، جز با همدردی و کمک‌های مردمان همه کشورها مقدور نخواهد بود.

اینجانب این حادثه اندوه بار را به دولت و ملت بزرگ افغانستان تسلیت گفته و برای قربانیان این حادثه از درگاه خداوند متعال رحمت واسعه و برای مجروحان نیز شفای عاجل را مسألت دارم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته



                                     محمودرضا فخر

سرپرست سازمان همیاری شهرداری های استان خراسان رضوی

1402/07/16




  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 16 مهر 1402
  • تعداد بازدید: 251



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی