در جلسه کمیته فنی همایش جاذبه های گردشگری استان مطرح شد؛

امنیت و ریل گذاری سرمایه گذاری در حوزه جاذبه های گردشگری خراسان رضوی

امنیت و ریل گذاری سرمایه گذاری در حوزه جاذبه های گردشگری خراسان رضوی

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، جلسه کميته فنی شورای سیاستگذاری همایش و نمایشگاه فرصت ها و جاذبه‌های گردشگری استان صبح روز دوشنبه با حضور محمودرضا فخر سرپرست سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی در محل موسسه توسعه گردشگری خراسان رضوی برگزار شد.

محمودرضا فخر سرپرست سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی در این جلسه اظهار کرد: سازمان همیاری شهرداری استان اساسنامه ای دارد که در راستای آن بدنبال ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری های استان است و از این رو تمام تلاش خود را در جهت ایجاد درآمدهای پایدار خواهیم کرد. وی افزود: ما به دنبال رقابت با بخش خصوصی نیستیم بلکه به دنبال ارائه بستر و خدمات بهتر و سازماندهی شده به شهروندان و سرمایه گذاران هستیم تا شرایط استفاده و سرمایه گذاری تسهیل شود. سرپرست سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی بیان کرد: ریل گذاری سرمایه گذاری مناسب در استان یکی از اهداف مهم ما در راستای وظایف سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی است.

محمودرضا فخر گفت: امنیت سرمایه گذاری در قالب رفع موانع سرمایه گذاری باید در اولویت پروژه های سرمایه گذاری و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری جاذبه های گردشگری استان باشد. مهدی اجتماعی سرپرست موسسه توسعه گردشگری خراسان رضوی نیز در این جلسه با اشاره به اهداف اصلی برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: این نمایشگاه با هدف شناسایی جاذبه‌های گردشگری و توسعه زیرساخت‌های گردشگری در استان خراسان رضوی و جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برگزار می‌شود. وی افزود: این نمایشگاه صرفاً یک پروژه نیست و در واقع یک فرایند است و موسسه توسعه گردشگری خراسان رضوی نیز در این زمینه، بر روی جاذبه‌های گردشگری استان تأکید دارد و مطالعات و بسته‌های اقتصادی خود را بر این اساس شکل می‌دهد. جاذبه‌های گردشگری استان خراسان رضوی، فرصتی مغتنم برای خلق ثروت با درآمد پایدار و ایجاد اشتغال در منطقه است.

اجتماعی بیان کرد: این نمایشگاه فرصتی مغتنم برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری استان خراسان رضوی به سرمایه‌گذاران است و امیدواریم با برگزاری این نمایشگاه، شاهد جذب سرمایه‌های جدید برای توسعه استان خراسان رضوی و رونق گردشگری استان باشیم. در پایان این جلسه، تصمیم گرفته شد که اقدامات لازم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر نمایشگاه صورت گیرد.

گفتنی است همایش توجیهی سرمایه‌پذیران با حضور فرمانداران، شهرداران، روسای شورای اسلامی شهرها و دهیاران و جمعی از سرمایه‌ پذیران بخش خصوصی نیز تشکیل خواهد شد.




  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 12 مهر 1402
  • تعداد بازدید: 342



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی