متن پیام تبریک مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی بمناسبت آغاز هفته دفاع مقدس بدین شرح است ؛

پیام محمدرضا تازیکی؛ مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان خراسان رضوی بمناسبت آغاز هفته دفاع مقدس؛

پیام محمدرضا تازیکی؛ مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان خراسان رضوی بمناسبت آغاز هفته دفاع مقدس؛

هشت سال دفاع مقدس ما صرفاً یک امتداد زمانی و فقط یک برهه ی زمانی نیست؛ گنجینه عظیمی است که تا مدت های طولانی ملت ما می تواند از آن استفاده کند، آن را استخراج کند و مصرف کند و سرمایه گذاری کند. (مقام معظم رهبری)

متن پیام بدین شرح است ؛

دفاع مقدس، آزمونی بزرگ بود؛ آزمونی همراه با صدها تجربه و هزاران کشف و شهود که هرگز نمی توانست در فضای روزمره زندگی به دست آید هر ملتی که به خودباوری نرسد، به شکوفایی نخواهد رسید و هر جامعه ای که به فکر شکوفایی نباشد؛ لاجرم به دریوزگی و وابستگی تن خواهد داد. وابستگی آغاز اسارت انسان ها و فرجام حیاتِ ملتی است که از پس از آن می تواند بزرگی کند.
گردان ، پشت میدون مین زمین گیر شد ، چند نفر رفتن معبر باز کنن 15.....  ساله بود ، چند قدم که رفت برگشت ، گفتن حتما ترسیدهپوتین هاشو داد به یکی از بچه ها و گفت : تازه از گردان گرفتم ، حیفه ، بیت الماله و پا برهنه رفت !
دفاع مقدس احیا کننده خودباوری مردمی بود ، که سالیان دراز این تحفه الهی را رژیم ستمشاهی از آن ها ستاینده بود و آنان بار دیگر با اعتماد به نفس، تار و پود اسارت وابستگی را گسستند تا برای عزّت و عظمت دینشان، جامعه ای خود شکوفا داشته باشند.

 

محمدرضا تازیکی

#دفاع_مقدس

 شهداء#

 ایران_اسلامی_مقتدر#




  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 30 شهریور 1402
  • تعداد بازدید: 254



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی