دیدار صمیمی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی با شهردار مشهدمقدس

دیدار صمیمی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی با شهردار مشهدمقدس

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، محمدرضا تازیکی در نشست صمیمی با محمدرضا قلندرشریف ، مذاکرات سازنده ای در حوزه های مختلف عمرانی ، اقتصادی و حمل و نقل صورت گرفت.

در دیدار عصر روز شنبه محمدرضا تازیکی مدیرعامل سازمان همیاری با محمدرضا قلندر شهردار مشهد مقدس در خصوص سازوکارهای استفاده مناسب از ظرفیت ها و توانمندی های سازمان همیاری، شرکت ها و موسسات زیرمجموعه آن در جهت کمک به مدیریت این کلان شهر مذهبی، مذاکرات سازنده ای انجام شد.

محور این نشست در راستای تامین نیازهای شهرداری مشهد و سازمان های تابعه آن در حوزه حمل و نقل شهری ، عمرانی و ... انجام و مقرر شد در اولین فرصت نشست مشترکی در جهت ایجاد تفاهمات هرچه بیشتر بین سازمان همیاری شهرداری های استان و شهرداری مشهد و کمک به توسعه و آبادانی و تامین رفاه و آسایش حداکثری شهروندان و زائران علی بن موسی الرضا (علیه السلام) بطور رسمی برگزار شود.

همچنین محمدرضا تازیکی مدیرعامل سازمان همیاری استان خراسان رضوی در این نشست اظهار کرد: ما در سازمان همیاری شهرداری های استان به عنوان یک بازوی موثر و قوی می توانیم در اجرای پروژه های کلان شهری و خدماتی در کنار شهرداری مشهد باشیم.

وی افزود: با توجه به رسالتهای سازمان همواره فعالیتها و خدمات گوناگونی از سوی سازمان همیاری شهرداری های استان در جهت کمک به مدیریت شهری مشهد انجام شده که با توسعه تعاملات می توان از حداکثر ظرفیت های این نهاد و واحدهای تابعه آن برای تحقق هرچه مطلوب تر استفاده کرد.

تازیکی خاطرنشان کرد: به عنوان یک نهاد بزرگ اقتصاد محور ، در کنار شهرداری ها هستیم و آمادگی داریم با فراهم کردن شرایط لازم و انعطاف مالی به صورت نقد و تهاتر در جهت ارائه خدمات مختلف عمرانی، زیربنایی و حمل و نقل شهری ، تامین نیازها و رفاه پرسنل با شهرداری مشهد همکاری سازنده ای داشته باشیم.

در این دیدار محمدرضا قلندر شریف با تاکید به این امور نیز اظهار کرد : ما آماده همکاری فی مابین شهرداری مشهد و سازمان همیاری بعنوان بازوی توانای شهرداری های استان نیز هستیم.

لازم به ذکر است در این دیدار آقایان؛ محمدی مقدم معاون اقتصادی و محمدیان یزدی معاون حمل و نقل شهرداری مشهد و همچنین حسن کریمدادی و سید حسین علوی مقدم از اعضای محترم شورای شهر مشهد نیز حضور داشتند.




  • منبع خبر:
  • گروه خبری: شهرداری ها
  • تاریخ خبر: 12 شهریور 1402
  • تعداد بازدید: 470



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی