در جلسه هم اندیشی با اعضای شورا و شهردار قوچان مطرح شد:

آمادگی سرمایه گذاری در میدان دام و کشتارگاه شهر قوچان را داریم

ساخت بزرگترین شهربازی شرق کشور در قوچان

آمادگی سرمایه گذاری در میدان دام و کشتارگاه شهر قوچان را داریم مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی از آمادگی این سازمان برای سرمایه گذاری در میدان عرضه دام و کشتارگاه شهر قوچان خبر داد.


به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی، این نشست صبح امروز با حضور محمدرضا تازیکی مدیرعامل، معاونان و مدیران حراست، حقوقی و ... سازمان همیاری و فاضلی حق پناه شهردار، رییس و دیگر اعضای شورای اسلامی شهر قوچان در خصوص بررسی سازوکارهای همکاری دوجانبه در حوزه های گوناگون،برگزار شد.

ابوالفضل فاضلی حق پناه شهردار شهر قوچان در جلسه هم اندیشی با مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی اظهار کرد: در حوزه سرمایه گذاری ما بهترین گوشت در منطقه را داریم و قوچان می تواند برند تولید گوشت کشور شود.

وی افزود: بازار دام شهرستان در اختیار شهرداری قوچان است و با مبلغ اندکی در اختیار پیمانکار قرار گرفته و می توان از این ظرفیت در راستای تولید گوشت و خرید و فروش آن اهتمام ورزید.

فاضلی حق پناه با اشاره به پتانسیلهای موجود برای ساخت بزرگترین شهربازی شرق کشور در قوچان، بیان کرد: بهترین بستر برای ساخت شهربازی سرپوشیده را در شهر قوچان داریم که البته ساخت این شهربازی با توجه به نیاز شهرستان یک فرصت مناسب برای سرمایه گذاری نیز محسوب می شود.

محمدرضا تازیکی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی نیز در این جلسه اظهار کرد: ما آمادگی آن را داریم تا دربازار دام و کشتارگاه شهر قوچان سرمایه گذاری و با شهرداری این شهر همکاری کنیم.

وی افزود: وظیفه ما آن است با تولید مناسب گوشت در استان در حوزه تنظیم بازار این کالای پرمصرف در شرق کشور فعال باشیم.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی بیان کرد: برنامه ما آن است تا با شهرداری قوچان تفاهم نامه امضا کنیم و با برنامه ریزی در فرصت های سرمایه گذاری شهر قوچان ورود کنیم.

تازیکی گفت: ما آمادگی داریم تا بزرگترین شهربازی سرپوشیده شرق کشور را در شهر قوچان ایجاد کنیم.




  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 10 مرداد 1402
  • تعداد بازدید: 426



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی