با حضور مسئولان بسیج ادارات استان؛

آئین تکریم و معارفه فرمانده پایگاه بسیج سازمان همیاری برگزار شد

سلمان امانی فرمانده بسیج سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی شد

آئین تکریم و معارفه فرمانده پایگاه بسیج سازمان همیاری برگزار شد مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید شوشتری سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با حضور مسئولان سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا (ع) برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی: این مراسم ظهر امروز 8 مرداد ماه با حضور محمدرضا تازیکی مدیرعامل، معاونان و اعضای شورای پایگاه بسیج سازمان همیاری، سرهنگ زارعی مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا (ع)، موسی الرضا حاجی بگلو سخنگو و نائب رئیس شواری اسلامی شهر مشهد و ... برگزار شد.
در این مراسم سلمان امانی، معاون بازرگانی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی به عنوان فرمانده جدید پایگاه بسیج شیهد شوشتری این سازمان معرفی و ضمن تکریم سیدمحمداسماعیل فاطمی فرمانده پیشین این پایگاه از تلاش های وی در این مسئولیت قدردانی شد.
محمدرضا تازیکی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی در این مراسم اظهار کرد: بسیج یک راه و فرهنگ است و اگر این فرهنگ در سازمان نهادینه شود، ما کارهای دشواری در سازمان نداریم.
وی افزود: فرهنگ بسیجی باعث جلوگیری از ترک فعل و عمل جهادی کارکنان خواهد شد و از این رو واجب است اهتمام ویژه ای در راستای نشر و گسترش این فرهنگ داشته باشیم.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی با اشاره به اینکه حدود 1700 نفر در مجموعه ستادی و شرکتها و موسسات تابعه سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی فعالیت می کنند، بیان کرد: روحیه بسیجی باید به گونه ای فرهنگ سازی شود که در زندگی پرسنل نیز تأثیرگذار باشد.
وی خاطرنشان کرد: امروز بسیج نیاز به سلاح گرم ندارد و با فرهنگ بسیجی می توانیم آنچه را که می‌خواهیم نهادینه کنیم و از آسیب های اجتماعی جلوگیری کنیم.
تازیکی با بیان اینکه هر صندلی در سازمان همیاری یک سنگر در حوزه جنگ اقتصادی محسوب می شود، ابراز کرد: اگر بتوانیم در حوزه بسیج اقتصادی به درستی ایفای نقش کنیم قطعا مشکلات این حوزه حل خواهد شد.
وی تاکید کرد: باید فرهنگ بسیجی با استفاده از فناوری های نوین نهادینه شود و ما وظیفه داریم بذر امید و روحیه جهادی را با استفاده از رسانه ها در جامعه نهادینه کنیم.

احمد زارعی مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا (ع) در این مراسم اظهار کرد: قطعا یزید و شمر امروز از یزید و شمر دیروز عبرت گرفته است و دشمن از اقدامات خود درس عبرت و تجربه کسب می‌کند.
وی بااشاره به طرح ایجاد پایگاه های بسیج در ادارات و سازمان ها با فرمان مقام معظم رهبری، افزود: هیچ طرحی در بسیج بدون تایید رهبر انقلاب ابلاغ نمی شود و وجود پایگاه های بسیج در ادارات به این منظور است که فضای اداری به فضای جهادی تبدیل شود.
زارعی بیان کرد: در جمهوری اسلامی ایران هر دستگاهی یک وظیفه دارد و مشکلات فعلی جامعه بخاطر سهل انگاری های گذشته در دستگاه های اداری است.
وی ابراز کرد: پایگاه های بسیج در دستگاه ها باید ماموریت های دستگاه ها که خروجی آن خدمت به مردم است را جمع آوری و آن را پرورش دهند تا خدمت رسانی به مردم واقعی تر و بهتر شود.
مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا (ع) گفت: پرکاربردترین دستگاه های اداری فرمانده های پایگاه بسیج هستند که بدون هیچ ریالی در خدمت مردم هستند.

موسی الرضا حاجی بگلو نائب رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس نیز در این مراسم اظهار کرد: نگاه بسیج جامع و کامل است و در همه عرصه ها نقش آفرین بوده است.
وی افزود: فرمان تشکیل بسیج ۲۰ میلیونی از سوی رهبر کبیرانقلاب هوشمندانه بوده است و این مهم نگاه بزرگ و شگرف امام خمینی (ره) را نشان می‌دهد.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تاکید کرد: بسیج نقش آفرین، پررنگ و بدون هیچ درخواستی با تفکر جهادی در تمام حوزه ها در حال فعالیت است و افتخار ما این است که بسیجی هستیم.
وی بیان کرد: انتظار مردم از بسیجیان متفاوت است و امیدواریم کسی با انجام تخلفات، نام بسیج را خدشه دار نکند.
حاجی بگلو گفت: امیدوارم راه شهدا، جانبازان و ایثارگران را ادامه دهیم و به گونه ای رفتار کنیم که شرمنده آنان نباشیم./م.ت/3595/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 8 مرداد 1402
  • تعداد بازدید: 558



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی