در نشست مسئولان دو مجموعه تاکید شد:

لزوم هماهنگی موسسه گردشگری سازمان همیاری و اداره کل میراث فرهنگی استان

لزوم هماهنگی موسسه گردشگری سازمان همیاری و اداره کل میراث فرهنگی استان در نشست سرپرست موسسه توسعه گردشگری با معاونان گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی بر لزوم همکاری و تعاملات دوجانبه در جهت پیشبرد اهداف این واحد وابسته به سازمان همیاری برای کمک به توسعه این صنعت در استان تاکید شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، مهدی اجتماعی در خصوص این نشستهای هم اندیشی، گفت: یکی از اهداف موسسه توسعه گردشگری سازمان همیاری در جهت پیش برد قانونی و کارشناسی شده فعالیتهای خود، تعامل و همکاری دو جانبه با اداره کل میراث فرهنگی استان است .
وی افزود: از این رو طی مذاکرات خوبی که با معاونتهای حوزه گردشگری و سرمایه گذاری این اداره کل داشتیم بر انجام کلیه ی امور با هماهنگی و همکاری دستگاه‌های متولی امر گردشگری در استان تاکید شد.
سرپرست موسسه توسعه گردشگری سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به رسالتها و وظایف تعیین شده در اساسنامه، فعالیت های گسترده ای در بخش های مختلف از جمله اقامت، تورگردانی، تفریحات و سرگرمی، برگزاری همایش ها و نشست های تخصصی آموزشی گردشگری در دستور کار موسسه قرار گرفته و تفاهم نامه هایی مختلفی نیز با مراکز مرتبط منعقد شده است.
وی تصریح کرد: که قطعاً برای عملیاتی کردن و انجام اقدامات موثر در این حوزه ها همکاری و هماهنگی با اداره کل میراث فرهنگی ودیگر دستگاه های متولی ضروری خواهد بود.
یوسف بیدخوری معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان نیز در این جلسات ضمن ابراز خرسندی از جلسه ی مشترک برگزار شده، آمادگی هر گونه همکاری در امور گردشگری مورد نظر موسسه را بصورت قانونی اعلام کرد.
همچنین احمد دیناری معاون سرمایه گذاری این اداره کل نیز از اقدامات انجام شده و پیش روی موسسه تشکر و قدردانی و آمادگی این معاونت را برای همکاری در تمامی امور مرتبط کاری با موسسه را اعلام کرد./م‌.ا/3588/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 2 مرداد 1402
  • تعداد بازدید: 241



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی