در نشست مسئولان سازمان همیاری با شهردار طرقبه تاکید شد:

توسعه همکاریهای سازمان همیاری و شهرداری طرقبه در حوزه اقتصاد شهری

توسعه همکاریهای سازمان همیاری و شهرداری طرقبه در حوزه اقتصاد شهری مدیرعامل و معاونان سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در نشستی صمیمی با شهردار طرقبه، سازوکارهای توسعه همکاری های دوجانبه به منظور ارتقاء پتانسیلهای مدیریت این شهر با بهره گیری از توانمندی ها و ظرفیتهای موجود بررسی کردند.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، محمدرضا تازیکی با همراهی معاونان اداری مالی، بازرگانی، سرمایه گذاری و مدیران حقوقی و هماهنگی امور شهرداریهای استان این نهاد با شهردار طرقبه دیدار و ضمن تبریک انتصاب وی در خصوص توسعه زمینه های همکاری با این شهرداری گفتگو کردند.

در این جلسه ضمن تشریح ظرفیتها و توانمندیهای سازمان همیاری و شهرداری طرقبه در خصوص همکاری در حوزه های اقتصادی، بازرگانی، سرمایه گذاری، گردشگری و ... با استفاده از توان ستادی و شرکتها و موسسات تابعه سازمان بحث و تبادل نظر شد.
همچنین با توجه به همکارهای پیشین و زمینه های موجود برای انجام همکاری های جدید به ویژه در حوزه گردشگری، سرمایه گذاری، بازرگانی و تامین نیازمندیها، تجهیزات و ... شهرداری بر لزوم توسعه تعاملات دوجانبه و تشکیل کارگروه های تخصصی در جهت عملیاتی کردن پروژه ها و فعالیتهای مشترک در این شهر تاکید شد./م‌.ا/۳۵۷۵/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 20 تیر 1402
  • تعداد بازدید: 228



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی