با همراهی مدیرعامل سازمان همیاری انجام شد؛

بازدید یک عضو مجلس شورای اسلامی از واحدهای صنعتی گوشت و ژلاتین سازمان همیاری

بازدید یک عضو مجلس شورای اسلامی از واحدهای صنعتی گوشت و ژلاتین سازمان همیاری نماینده مردم فریمان و سرخس در مجلس شورای اسلامی ضمن حضور در موسسه صنعتی گوشت مشهد در منطقه تپه سلام و بازدید از فرآیند ذبح و استحصال دام از اقدامات سازمان همیاری برای راه اندازی مجدد بزرگترین واحد تولید ژلاتین حلال کشور بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، سید احسان احسان قاضی زاده هاشمی نماینده مردم فریمان، سرخس و بخش های احمدآباد و رضویه در مجلس شورای اسلامی با همراهی محمدرضا تازیکی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی از دو مجموعه تولیدی و خدماتی وابسته به این سازمان بزرگ اقتصادی بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن مشاهده روند ذبح اسلامی و بهداشتی دام در سالن های کشتار دام سبک و سنگین، سردخانه ها، بسته بندی و ... موسسه صنعتی گوشت مشهد از روند انجام عملیات بازسازی و احیا کارخانه ژلاتین آریا به عنوان بزرگترین واحد تولیدی ژلاتین حلال کشور نیز دیدن کرد.

علاوه بر اقدامات فنی، عمرانی و تخصصی انجام شده در جهت اورهال و بازسازی سالنها، تجهیزات، دستگاه ها و بخش های مختلف کارخانه، پروسه تهیه محصول ژلاتین حلال این واحد تولیدی از جمله بخش هایی بود که این نماینده مجلس از آنها بازدید کرد.

وی در این بازدید در خصوص انجام پیگیری های لازم برای رفع موانع احتمالی و کمک به تسریع تکمیل مراحل راه اندازی مجدد این کارخانه در جهت اشتغال آفرینی برای جوانان منطقه و کمک به تولید محصول مهم و استراتژیک ژلاتین حلال با توان و ظرفیتهای بومی قول مساعد داد.

گفتنی است، کارخانه ژلاتین آریا یکی از واحدهای وابسته به سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با ظرفیت 120 نفر اشتغال مستقیم، یکی از سرمایه های ارزشمند ملی است که پس از حدود 10 سال تعطیلی با همت جهادی و تلاش دست اندرکاران سازمان همیاری و موسسه صنعتی گوشت مشهد به زودی راه اندازی خواهد شد.

شایان ذکر است در این بازدید سید مجید موسوی مدیر موسسه صنعتی گوشت مشهد و وحیدجمالی مدیرعامل شرکت ژلاتین آریا نیز نماینده مردم فریمان و حوزه انتخابیه احمدآباد و رضویه را همراهی می کردند./م.ا/3571/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 17 تیر 1402
  • تعداد بازدید: 235



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی