مدیرعامل سازمان در همایش روز شهرداری و دهیاری عنوان کرد؛

آمادگی سازمان همیاری برای کمک به توانمندسازی حوزه شهری و روستایی شهرستان قوچان

آمادگی سازمان همیاری برای کمک به توانمندسازی حوزه شهری و روستایی شهرستان قوچان مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در همایش روز شهرداری و دهیاری در شهرستان قوچان برآمادگی این نهاد به عنوان یک بازوی اقتصادی در جهت توانمندسازی این حوزه تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، محمدرضا تازیکی ظهر امروز 14 تیر ماه در مراسم گرامیداشت روز شهرداری و دهیاری که با حضور طباطبایی معاون سیاسی و انتخابات استاندار خراسان رضوی، فرماندار، اعضای شورای اداری و شهرداران و دهیاران شهرستان قوچان برگزار شد. شرکت کرد.

وی در سخنانی در این مراسم ضمن تشریح ظرفیتها و پتانسلیهای سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی عنوان کرد: فسلفه وجودی سازمان، همیاری رساندن به حوزه مدیریت شهری و روستایی است که به عنوان بزرگترین سازمان همیاری کشور در حوزه بازرگانی، تامین تجهیزات و نیازهای شهرداریهای و دهیاری ها، خدمات مختلفی را در دستور کار دارد.

تازیکی با بیان اینکه ظرفیتهای خوبی در شهرها و روستاهای شهرستان قوچان وجود دارد؛ افزود: این آمادگی را داریم تا علاوه بر همکاری و مشارکت در حوزه سرمایه گذاریهای اقتصادی، صنعتی، گردشگری و ... به صورت برد برد با شهرداریها و دهیاریها، تیم های توانمند فنی و دانشگاهی سازمان را در کنار مدیران شهری و روستایی قرار دهیم و خدمات مشاوره ای را برای توجیه پذیر کردن طرح های سرمایه گذاری این بخش ارائه دهیم./م‌.ا/3567/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 14 تیر 1402
  • تعداد بازدید: 229



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی