در آستانه فرارسیدن 14 تیر ماه صادر شد؛

پیام تبریک مدیرعامل سازمان همیاری به مناسبت روز شهرداری و دهیاری

تلاش سازمان همیاری برای کمک به خودکفایی و رشد شهرداریها و دهیاری ها

پیام تبریک مدیرعامل سازمان همیاری به مناسبت روز شهرداری و دهیاری به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، در پیام محمدرضا تازیکی آمده است: شهرها و روستاها امانتی ارزشمند از گذشتگان و میراثی ماندگار برای آیندگان هستند که بی شک تلاش همه جانبه در این بخش توسعه و آبادانی کشور را به دنبال خواهد داشت.
امروزه با توجه به گسترش و تنوع نیازهای فرهنگی و اجتماعی اقشار گوناگون جامعه، برنامه ریزی و مدیریت نوین شهری و روستایی از اهمیت بالایی برخوردار است و توسعه خدمات دهی در این حوزه توسط شهرداریها و دهیاری ها بیش از گذشته ضرورت دارد.
بر همین اساس شهرداریها و دهیاریها به عنوان بخش فعال و خدمتگذار در حوزه توسعه و آبادانی شهری و روستایی نقش موثر و تعیین کننده تری را نسبت به گذشته در پاسخگویی به نیازهای گوناگون جامعه و فراهم کردن زیرساختها و زمینه های رفاه جامعه و رشد شاخص های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ... ایفا می کنند.
بدون شک ثبت 14 تیرماه به عنوان «روز شهرداری و دهیاری» در سالنامه رسمی کشور با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی می تواند زمینه آشنایی بیشتر آحاد جامعه با خدمات دهیاری‌ها و شهرداری ها، هم‌افزایی و افزایش همدلی و تعامل مردم، سازمان ها و نهادهای مختلف را با خانواده بزرگ مدیریت شهری و روستایی فراهم کند.
این روز فرصت مناسبی است تا از خدمات بی شائبه دست اندرکاران و همکاران خوبمان در حوزه مدیریت شهرها و روستاهای استان که همواره در جهت خدمت رسانی، آبادانی، توسعه، رفاه و آسایش مردم شریف شهرها و روستاها تلاش می کنند، قدردانی کنیم.
سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی نیز به عنوان عضوی از بدنه مدیریت شهری و روستایی و پشتیبان و حامی این حوزه، همچون گذشته آمادگی دارد تا تمامی توانمندیهای تخصصی و ظرفیتهای اقتصادی، بازرگانی، سرمایه گذاری، علمی، پژوهشی، مشاوره ای، صنعتی، تجاری، گردشگری، عمرانی و ... خود و شرکتها و موسسات زیرمجموعه را در مسیر تحقق رشد، خودکفایی و پیشبرد اهداف و چشم اندازهای مدیران شهری و روستایی در اختیار شهرداریها و دهیاری های استان قرار داده و کمک حال و همیار واقعی این حوزه باشد./م‌.ا/۳۵۶۸/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 13 تیر 1402
  • تعداد بازدید: 298



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی