مدیر موسسه توسعه گردشگری سازمان خبر داد:

همکاری با شهرداری در تهیه شناسنامه سرمایه گذاری گردشگری شهر قدمگاه

همکاری با شهرداری در تهیه شناسنامه سرمایه گذاری گردشگری شهر قدمگاه مدیر موسسه توسعه گردشگری سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با اشاره به جلسه مشترک با عباس شورنی شهردار و اعضای شورای شهر قدمگاه از توافقات انجام شده برای برنامه ریزی در جهت تهیه شناسنامه و ارائه بسته های سرمایه گذاری گردشگری و فرهنگی این شهر زیارتی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، محمد غفران در خصوص این نشست گفت: این جلسه به دعوت شهرداری و شورای شهر قدمگاه در خصوص بررسی ظرفیتهای موجود برای انجام همکاری های مشترک در حوزه گردشگری برگزار شد.

وی با اشاره به بازدید از ظرفیتها و جاذبه های گردشگری شهر قدمگاه افزود: با توجه به ظرفیت های خوب این شهر از حیث جاذبه های زیارتی، طبیعی و قرار گرفتن در مسیر زائران حرم مطهر رضوی، سالانه گردشگران زیادی از اقصی نقاط ایران و حتی دیگر کشورهای همسایه برای زیارت قدمگاه امام رضا(ع) در این شهر توقف دارد که تلاش داریم در جهت استفاده مناسب از این ظرفیت برنامه ریزیهای تخصصی را با همکاری مدیریت شهری این شهر انجام دهیم.

مدیر موسسه توسعه گردشگری سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی ادامه داد: بر اساس مذاکرات و توافقات انجام شده با شهرداری و شواری شهر قدمگاه، آمادگی موسسه برای همکاری در تهیه شناسنامه سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذار و ارائه بسته های اقتصادی در حوزه گردشگری و فرهنگی در جهت خدمات دهی مطلوب تر و ماندگاری بیشتر گردشگران در این شهر زیارتی اعلام شد.

وی خاطر نشان کرد: قطعاً با انجام بررسی های دقیق کارشناسی و ارائه طرح های اقتصاد محور و توجیه پذیر گردشگری در شهر قدمگاه، می توان شاهد ایجاد درآمدهای پایدار برای شهرداری و رونق بیش از پیش صنعت توریسم در این منطقه باشیم. /م‌.ا/3211/





  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 11 تیر 1401
  • تعداد بازدید: 311



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی