سرپرست شرکت مدیریت معدنی همیار انرژی عنوان کرد؛

توسعه فعالیتهای معدنی سازمان همیاری در راستای کمک به اقتصاد استان خراسان رضوی

توسعه فعالیتهای معدنی سازمان همیاری در راستای کمک به اقتصاد استان خراسان رضوی سرپرست شرکت مدیریت معدنی همیار انرژی آریا از توسعه فعالیتهای این مجموعه وابسته به سازمان همیاری شهرداریهای استان در جهت کمک به اقتصاد استان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، حصاری نژاد با بیان این مطلب عنوان کرد: تلاش داریم با استفاده از نیروی‌های متخصص، باتجربه و کارآمد در یک برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت فعالیت واحد معدنی سازمان را در زمینه های مختلف در داخل و خارج از کشور گسترش دهیم.
وی در خصوص برنامه های کوتاه مدت شرکت مدیرت معدنی همیار انرژی آریا افزود: ارایه خدمات مهندسی از اکتشاف تا بهره برداری و فرآوری، مشارکت در پی جویی و اکتشاف مواد معدنی اعم از کانی های فلزی و غیر فلزی، تجهیز، آماده سازی، استخراج و بهره برداری از معادن، سرمایه گذاری های عمرانی و معدنی در محدوده اکتشافی، جذب سرمایه و تعریف پروژه های عملیاتی و سرمایه گذاری داخلی و خارجی، صادرات و واردات مواد معدنی، تامین دستگاههای صنعتی و ماشین آلات مورد نیاز این حوزه و ... از جمله برنامه هایی است که در دستور کار قرار دارد.
سرپرست شرکت مدیریت معدنی همیار انرژی با تاکید بر لزوم نقش آفرینی موثر در عرصه بین المللی، تصریح کرد: در این راستا تلاش داریم با حضور و مشارکت در نمایشگاه های بین‌المللی، تأسیس نمایندگی در خارج از کشور و قبول نمایندگی از شرکتهای داخلی و خارجی، بتوانیم به عنوان واحد معدنی سازمان همیاری نقش سازنده ای در حوزه معدنی در منطقه ایفا کنیم.
وی خاطر نشان کرد: این شرکت در فاز دوم به منظور استفاده حداکثری از فرصت های موجود دراستان و با توجه به ظرفیتهای قانونی موجود با ایجاد زیرساخت های لازم برای ارائه خدمات هر چه بهتر حوزه معدنی، فعالیت خود در حوزه‌های عمرانی، حمل و نقل و بازرگانی بین‌الملل گسترش خواهد داد.
حصاری نژاد عنوان کرد: در این مسیر امیدواریم با استفاده از تجربیات موجود و برنامه‌ریزی مناسب، بتوانیم به عنوان بازوی اجرایی استانداری خراسان رضوی در حوزه مدیریت معادن ایفای نقش موثری در توسعه فعالیت‌های معدنی در استان و همچنین کشور افغانستان داشته باشیم./م.ا/3155/




  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 31 اردیبهشت 1401
  • تعداد بازدید: 315



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی