مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریها خبرداد:

تشکیل کمیته تولید، پشتیبانی ها ومانع زدایی ها در سازمان همیاری خراسان رضوی

تشکیل کمیته تولید، پشتیبانی ها ومانع زدایی ها در سازمان همیاری خراسان رضوی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در جلسه شورای مدیران داخلی این نهاد از تشکیل کمیته تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها در این بنگاه اقتصادی با محوریت فعالیتهای این سازمان و شرکتها و موسسات تابعه آن تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، محمد سنجری در جلسه شورای مدیران واحدهای ستادی سازمان همیاری ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید با تاکید بر توجه همه سازمانها و دستگاه های ذی ربط به منویات مقام معظم رهبری در جهت تحقق شعار سال، گفت: ما نیز به عنوان یک بنگاه اقتصادی باید این شعار را به عنوان یک فرصت در مجموعه سازمان و واحدهای تابعه در نظر بگیریم.
وی با تاکید بر لزوم تشکیل کمیته تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها با محوریت حوزه های اقتصادی و تولیدی سازمان همیاری، شرکتها و موسسات تابعه، افزود: امیدواریم ما هم بتوانیم در حوزه کاری خودمان در جهت رفع موانع و مشکلات حوزه تولید در استان گام های موثری برداریم، قطعا اگر همه مسئولین و دستگاه ها رعایت کنند، نتایج خوبی را شاهد خواهیم بود.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با تاکید بر اینکه سال 1400 سال بسیار مهمی در حوزه های مختلف کشور است، ادامه داد: تاکید بر رفع تحریم ها، اهمیت حضور موثردرانتخابات و انتخاب های با درایت توسط مردم و ... موجب شده که امسال سال متفاوتی داشته باشیم که باید برای تحقق اهداف و برنامه های سازمان و واحدهای تابعه تلاش کنیم.
وی با اشاره پیش بینی بودجه ای منطقی برای اجرای در سال 1400 بر اساس منابع و ظرفیتهای سازمان همیاری و شرکتها و موسسات تابعه، بیان کرد: جلسات متعددی در زمان باقی مانده از سال گذشته در سطوح مختلف برگزار شد و تاکید اعضای هیات مدیره نیز بر تدوین بودجه ای عملیاتی برای مجموعه سازمان بود.
سنجری تشریح کرد: بر این اساس بودجه و برنامه کاری سازمان همیاری و شرکتها و موسسات در قالب منشور کاری سال جاری و بر اساس زمان بندی مشخص ابلاغ خواهد شد که مدیران هربخش با تدوین برنامه ها، تقسیم کار، نظارت، کنترل و ارزیابی ملزم به اجرای آن در جهت تحقق اهداف و منافع تعیین شده خواهند بود.
وی با تاکید بر لزوم تکریم مشتریان و پیمانکاران در مجموعه سازمان همیاری، افزود: احداث مجتمع پایانه های انرژی دوغارون و خط انتقال سوخت به افغانستان، تکمیل و بهره برداری از شهرک حمل و نقل خواف، مسایلی در حوزه املاک،مطالبات سازمان از بخش های مختلف و مطالبات دیگران و ... از جمله الویت های ما در سال 1400 است که مستلزم پیگیری هر یک از بخش های مربوطه است و انتظار می رود که این امر به خوبی محقق شود.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی تاکید کرد: باید تلاش کنیم تا در حوزه های جدید سرمایه گذاری ودرود پیدا کنیم، چرا که بر اساس اساسنامه امکان کار در 16 حوزه برای مجموعه سازمان وجود دارد که می توانیم در حوزه های مستعد و مغفول مانده، حضور موفقی داشته باشیم.
وی با تاکید بر نقش سازمان همیاری به عنوان اتاق فکر و برنامه ریزی برای دیگر واحدهای تابعه افزود: امسال باید به طور واقع واحد ستادی سازمان نقش هلدینگ را داشته باشد، و به عنوان ناظر بر عملکرد دیگر بخش ها کار ارزیابی مدیران و عملکرد و فعالیتهای شرکتها را با تعریف شاخص هایی در جهت اصلاح امور مورد توجه قراردهد و این امربرای تحقق بودجه و برنامه های سازمان باید به صورن مستمر در بازه های زمانی مشخص صورت گیرد.
سنجری با تاکید برپشتیبانی و حمایت از نیروی انسانی به عنوان سرمایه های سازمان، بیان داشت: امیدواریم در سایه همدلی، وفاق و همراهی یکدیگر شاهد موفقیت همه واحدهای زیر مجموعه سازمان و تحقق اهداف و چشم اندازها و رسالتهای این نهاد در حوزه ارتقاء مدیریت شهری استان باشیم./ م.ا/2576/
#barand_hamyar
#گروه_برندهای_همیار
#همیارماشین #همیارسازه #موتوریار #معین_کالا #همیارانرژی #همیاردانش #همیارسرمایه #همیارمحیط #همیارپست #همیاردیجیتال #همتامشهدگوشت #هشتیار #مشهدبیمه_همتا #همیارگردشگر #همیارسلامت #همیاربازرگان #همیاربان


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 14 فروردین 1400
  • تعداد بازدید: 624



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی