مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای استان تاکیدکرد؛

همکاری با بازارچه های مرزی استان به منظور استفاده از اقتصاد مرز برای ارتقا مدیریت شهری

همکاری با بازارچه های مرزی استان به منظور استفاده از اقتصاد مرز برای ارتقا مدیریت شهری مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی در دیدار با مدیر بازارچه های مرزی استان برآمادگی برای انجام همکاری های مشترک در جهت توسعه اقتصاد مرز و حفظ و ماندگاری جمعیت به عنوان ضامنی برای امنیت در مرزها تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهردایهای خراسان رضوی، محمد سنجری در دیدار با هادی حقیقی مدیر بازارچه‌های مرزی خراسان رضوی با اشاره به ظرفیتهای خوب اقتصادی مناطق مرزی استان، گفت: اعتقاد داریم اگر زمینه حضور و فعالیتهای اقتصادی در مناطق مرزی فراهم شود با ماندگاری جمعیت می توان شاهد ارتقاء شاخص های امنیتی استان باشیم چراکه خود مرزنشینان و خانواده های آنان به عنوان مرزبانان استان محسوب می شوند.
وی به فعالیتهای خوب انجام شده از گذشته تا امروز در مرزهای استان افزود: بازارچه مرزی استان یکی از این اقدامات مطلوب است که توسعه خوبی در فعالیتهای خود داشته و ما نیز به عنوان یک نهاد عمومی غیر دولتی به دنبال استفاده از این ظرفیت در جهت فعالیتهای مختلف سازمان هستیم.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی ادامه داد: تاکیداتی نیز در اساسنامه و حوزه وظایف سازمان همیاری در جهت توجه و بهره گیری از ظرفیتهای مناطق مرزی و بازارچه ها انجام شده که می توان در این حوزه به فعالیتهای گذشته سازمان در حوزه فروش سوخت مرزنشیان، پایانه انرژی دوغارون و ... اشاره کرد.
وی با تاکید بر آمادگی این نهاد در جهت انجام همکاری های مشترک با بازارچه های مرزی استان در جهت توسعه اقتصاد مرز افزود: به عنوان دو نهاد زیرمجموعه استانداری در کنار مدیریت بازراچه های استان خواهیم بود تا در سایه هم افزایی بتوانیم از فرصتها و ظرفیتهای مرزی به نفع استان و مجموعه شهرداریها و ارتقا مدیریت شهری استفاده کنیم./م.ا/2529/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 10 اسفند 1399
  • تعداد بازدید: 597



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی