مدیر واحد تجاری سازمان همیاری خراسان رضوی تاکید کرد؛

همیار فود بستری مناسب برای تامین نیازهای کشاورزی مردم در بستر دیجیتال مارکتینگ

همیار فود بستری مناسب برای تامین نیازهای کشاورزی مردم در بستر دیجیتال مارکتینگ مدیرعامل شرکت تجاری سازمان همیاری خراسان رضوی در جلسه هم اندیشی گروه «همیارفود» یکی از تیم های تخصصی دیجیتال مارکتینگ این نهاد، بسترهای ایجاد شده توسط این گروه را فضایی مناسب برای سفارش و تامین نیازمندیهای مردم عنوان کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، جلسه هم اندیشی گروه تخصصی دیجیتال مارکتینگ برند تجاری «همیارفود» به عنوان بخش ویژه بازرگانی اینترنتی تولیدات کشاورزی و محصولات ارگانیک سازمان همیاری با حضور محمد قاسمی مدیرعامل شرکت تجارت سازان آویژه آریا، سید محمد فاطمی مدیریت تخصصی محیط زیست این نهاد و جمعی از صاحبنظران این حوزه برگزار شد.
در این جلسه، سرگروه و مسئولان بخش های مختلف این تیم تخصصی به ارائه گزارشی از عملکرد، فعالیتها و اقدامات انجام شده برای معرفی، برندینگ این عنوان تجاری و بازاریابی خدمات، محصولات قابل عرضه در حوزه های کشاورزی و محصولات ارگانیک در بستر فروش اینترنتی پرداختند.
مدیرعامل شرکت تجارت سازان آویژه آریا، گفت: یکی دیگر از گروه های مهم دیجیتال مارکتینگ سازمان همیاری که در حوزه مواد غذایی و ارگانیک فعالیت دارد، گروه همیار فود است که تلاش دارد با بهره گیری از بستر دیجیتال فضایی برای عموم مردم ایجاد کرده تا هر شخصی به راحتی نیازهای خود را در این دسته از محصولات«کشاورزی و ارگانیک» سفارش داده و تهیه کند.
محمد قاسمی افزود: در حال حاضر سالانه بیش از 125 میلیون تن کالای کشاورزی تولید می شود که به دلیل عدم شرایط مناسب ضعف های زیادی در این حوزه وجود دارد از این رو کشور عمدتاً وابسته به واردات است بطوری که سال گذشته بیش از 4 میلیارد دلار خوراک دام و طیور وارد کشور شد و رشدی معادل 23 برابر داشته است.
وی ادامه داد: در اهمیت محصولات کشاورزی ارگانیک همین بس که اگر روزی پدیده جدیدی نظیر کرونا که در حوزه سلامت مردم اتفاق افتاد در بخش محصولات کشاورزی رخ بدهد و مثلا محصولات تراریخته با هدف خرابکاری زیستی وارد بازار شود، خسارتی جبران ناپذیر به نسل بشر وارد خواهد شد، این درحالی است که با تلفیق علم و دانش کشاوری و دیجیتال مارکتینگ می توان ضمن دسترسی آسان و سریع به این محصولات به سلامت و کیفیت آن نیز اطمینان حاصل کرد و از امنیت غذایی نیز مطمئن شد.


رئیس هیات مدیره شرکتهای زراعی کشورمطرح کرد؛
شرکتهای زراعی بهترین تامین کننده گروه های دیجیتال مارکتینگ حوزه کشاورزی


مهندس ملک خانی نیز به عنوان یکی از صاحب نظران این حوزه با اشاره به اهمیت این شرکتها افزود: این حوزه به عنوان تولیدکنندگان کلان محصولات کشاورزی که عمدتاً باغی، زراعی و دامی را شامل می شوند به خوبی می توانند تامیین کننده کالاهای شرکتها و گروه های دیجیتال مارکتینگ هماهنند همیار فود باشند.
رئیس هیات مدیره شرکتهای زراعی کشور با بیان اینکه درحال حاضر بازار مصرفی که توسط مردم شناخته می شود در حوزه تولیدات تعیین کننده است، گفت: این به آن معناست که پیشتر تولید چه محصولی اهمیت داشت اما اکنون توان و قابلیت فروش هر محصول در بازار دارای اولویت است.
وی ادامه داد: به عنوان پیشنهاد بهتر است به محصولاتی بیشتر پرداخته شود که امروزه در بازار برای آن تقاضا وجود دارد؛ گیاهان دارویی از بهرتین محصولاتی هستند که هنوز جای کار دارند به ویژه زعفران که علاوه بر مصرف غذایی ، قابلیاتهای دارویی آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است که باید به حوزه بازار آن توجه داشت.



مدیرواحد زیست محیطی و کشاورزی سازمان همیاری تاکید کرد:
ارائه محصولات کشاورزی کشور با استفاده از توان گروه دیجیتالی همیار فود


سیدمحمد فاطمی در این جلسه با اشاره به برنامه های شرکت همیار زیست گستر پردیسان در حوزه های دیجیتال مارکتینگ افزود: در فاز نخست تلاش داریم در حوزه ارائه محصولات کشاورزی بومی استان به ویژه تولیدات ارگانیک از طریق دیجیتال مارکتینگ گام های موثری را برداریم.
وی به چشم اندازهای ترسیم شده برای این حوزه ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با استفاده از ظرفیتهای گروه تخصصی بازرگانی اینترنتی همیار فود در بخش ارائه محصولات کشاورزی سطح کشور نیز برنامه ریزهای و اقداماتی را انجام دهیم.

مدیرواحد زیست محیطی و کشاورزی سازمان همیاری شهردارهای خراسان رضوی با تاکیدبر انجام برنامه های بازرگانی اینترنتی بر روی محصولات ارگانیک عنوا نکرد: خرید تضمینی محصولات از تولیدکنندگان، صادرات آنها با استفاده از پتانسیل های برون مرزی سازمان ، تحقیق وتوسعه در جهت کشت اصولی و استاندارد با همکاری جهاد کشاورزی و ااتحادیه گیاهان دارویی استان از جمله برنامه هایی استه که در دستور کار و برنامه های آتی ما قرار دارد./م.ا/2310/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 5 مرداد 1399
  • تعداد بازدید: 751



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی