در بازدید مسوولان حوزه بازرگانی سازمان همیاری از یک کارخانه تولید مبلمان شهری در مشهد مطرح شد؛

تلاش سازمان همیاری برای تامین نیازهای شهرداری ها از تولیدات ملی

تلاش سازمان همیاری برای تامین نیازهای شهرداری ها از تولیدات ملی در بازدید معاون و دیگر مدیران واحد بازرگانی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی از یکی از تولیدکنندگان بومی مبلمان شهری، صنایع روشنایی و... در مشهد، بر تلاش این نهاد در شناسایی کارخانجات بومی و تامین مطلوب نیازمندیهای حوزه مدیریت شهري تاکید شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، ناصر بهزاد با اشاره به این بازدید گفت: سازمان همیاری به دنبال تامین نیازهای شهرداری ها در زمینه های مبلمان شهری، روشنایی و بازیافت است که تلاش داریم به منظور حمایت از تولید ملی، خرید از کارخانجات داخلی و به ویژه بومی استان برای تامین نیازهای شهرداری های خراسان رضوی در اولویت قراردهیم.
وی تصریح کرد: هدف سازمان همیاری شناسایی نیازهای شهرداری ها در همه زمینه ها و همچنین تولیدکنندگانی است که محصولات موردنیاز حوزه مدیریت شهری را با شرایط مطلوبتری تامین و ارائه می کنند.
معاون بازرگانی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با اشاره به اهمیت مبلمان شهری به عنوان یکی از نیازهای اساسی حوزه مدیریت شهری گفت: مبلمان شهری اساس هویت یک شهر است و سازمان همیاری آماده همکاری با شهرداری ها و تامین نیازهای آنها در این زمینه، در قالب یک بسته کامل از تولیدات مختلف است.
همچنین احمداحمدزاده رئیس هیات مدیره و مرتضی میرزاده مدیرعامل شرکت حسام صنعت شرق آمادگی شرکت متبوع خود را برای همکاری با شهرداری هادرزمینه های مبلمان شهری، روشنایی و سطل زباله اعلام کردند./ ح.ج./ ۲۳۰۴/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 2 مرداد 1399
  • تعداد بازدید: 1034



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی