با حضور مدیر حراست کل استان انجام شد؛

مراسم تکریم و معارفه مدیر حراست سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی

مراسم تکریم و معارفه مدیر حراست سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، این جلسه ظهر امروز با حضور مجدی مدیر حراست کل استان، محمودرضا فخر مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان، ملک زاده معاون اداره کل حراست استانداری خراسان رضوی، مدیران عامل و مسئولین حراست شرکتها و موسسات تابعه و جمعی از معاونین و مدیران سازمان همیاری برگزار شد.
در این جلسه، سیدمجتبی عبدرحیمی که پیشتر سابقه مدیریت حراست شرکت همیار سازه توس و شرکت همیاران شمال شرق و معاونت حراست سازمان همیاری شهرداری های استان را در کارنامه خود دارد به عنوان مدیر حراست این نهاد اقتصادی معرفی و از زحمات و تلاش های حمیدرضا آذری، مدیر پیشین حراست سازمان قدردانی شد.
مجدی، مدیر حراست کل خراسان رضوی در این مراسم گفت: معتقدم راه شهدای خدمت و خادم‌بودن در شهر امام رضا‌(ع) فقط به پوشیدن لباس خادمی نیست و هر فردی در هر بخش و حوزه‌ای به مردم خدمت‌رسانی کند، خادم امام رضا‌(ع) است.
وی با بیان اینکه مردم‌ ولی‌نعمت ما هستند اظهار کرد: امروز عمق استراتژیک نظام جمهوری اسلامی به فرموده امام خمینی‌(ره) در سال ۵۷، همین مردم هستند و حضرت آقا نیز با یک تبیین دقیق، مردم‌سالاری دینی را عمق استراتژیک نظام می‌دانند.
مدیر حراست کل خراسان رضوی افزود: دشمنان به‌ دنبال جدا‌کردن مردم از نظام هستند و ما باید با خدمت‌رسانی بهتر و بی‌منت، رضایت مردم را افزایش دهی
. مجدی افزود: رویکرد ما در دوره جدید فعالیت در حراست سازمان همیاری، نگاه تعاملی و هم افزاست، لذا حراست باید مشاوری امین و کمک کننده به مدیران در جهت تسریع در امور باشد.
در ادامه محمودرضا فخر مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی نیز در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش های آذری مدیریت پیشین حراست سازمان، ابراز امیدواری کرد قطعاً با تلاش و جدیت برادر عزیزمان جناب آقای عبدرحیمی مدیر حراست سازمان، در حوزه های صیانت، حمایت ارائه راه کارها و مشورت های موثر، می توانیم شاهد حرکت رو به جلو مجموعه ستادی و شرکتها و موسسات تابعه در جهت تحقق اهدافمان در توسعه اقتصاد استان باشیم.
سیدمجتبی عبدرحیمی نیز در این جلسه با تقدیر و تشکر از اعتماد مدیران حراست کل استان و استانداری خراسان رضوی و همچنین مدیرعامل سازمان افزود: حراست نقش مشاوری امین، حمایت کننده و تسهیل گر را برای مدیران در سطوح مختلف سازمان دارا می باشد و ما در این دوره به دنبال تحقق بخشیدن به این مهم هستیم.
در پایان این مراسم، حکم سیدمجتبی عبدرحیمی توسط جناب آقای ملک زاده معاون اداره کل حراست استانداری قرائت و به سیدمجتبی عبدرحیمی مدیر حراست سازمان همیاری استان اهدا گردید.



  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 13 خرداد 1403
  • تعداد بازدید: 287



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی