به مناسبت روز و هفته ارتباطات و روابط عمومی انجام شد؛

از مسئولین و نیروهای زحمتکش در حوزه روابط عمومی موسسات و شرکت های تابعه سازمان تقدیر و تشکر شد.

از مسئولین و نیروهای زحمتکش در حوزه روابط عمومی موسسات و شرکت های تابعه سازمان تقدیر و تشکر شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان همیاری شهرداری های استان خراسان رضوی، ظهر امروز به مناسبت تکریم و گرامیداشت هفته و روز ارتباطات و روابط عمومی، محمود رضا فخر مدیرعامل سازمان همیاری و دکتر مجتبی پور سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی به همراه آقایان: امانی معاون بازرگانی، عبدرحیمی مدیر حراست، فیروزی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان و جمعی از مدیران عامل شرکت ها و موسسات تابعه با حضور در موسسه صنعتی گوشت مشهد از مسئولین و زحمتکشان حوزه روابط عمومی در سازمان بزرگ همیاری و شرکت های تابعه تقدیر و تشکر کردند.


این دیدار صمیمی که بمناسبت گرامیداشت هفته و روز ارتباطات و روابط عمومی مصادف با 27 اردیبهشت در محل سالن جلسات موسسه صنعتی گوشت مشهد برگزار شد و از مسئولین و نیروهای زحمتکش این در حوزه روابط عمومی موسسات و شرکت های تابعه سازمان تقدیر و تشکر شد.


محمودرضا فخر در این جلسه ضمن تبریک میلاد باسعادت علی ابن موسی الرضا علیه السلام گفت: روابط عمومی آینه تمام نمای زحمات و کارهای انجام گرفته هست و باید به اهمیت این موضوع توجه داشت که در راستای تحقق شعار سال توسط مقام معظم رهبری و جهاد تبیین، روابط عمومی در دستگاه های اجرائی و سازمان همیاری و شرکت های تابعه نقش مهمی در انعکاس دقیق و درست تلاش و اقدامات انجام گرفته دارد و امروز وظیفه همه ما تکریم و تقدیر از زحمتکشان این حوزه فعال است.


در ادامه این جلسه دکتر مجتبی پور سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی که بعنوان مهمان ویژه در این مراسم شرکت کرده بود، ضمن تشکر از دست اندرکاران برگزاری این جلسه، افزود: روابط عمومی متخصص و فعال بخش بزرگی از تبیین اقدامات مدیران را هدایت کرده و میتواند منشا خیر و برکات باشد.


توجه به آموزش در روابط عمومی بخش دیگری از سخنان مجتبی پور بود و ایشان خاطر نشان کردند: سازمان همیاری شهرداری های مشهد به واسطه وظایف ذاتی و ارتباط موثر و نزدیک با شهرداری ها می تواند در تحقق جهاد تببین و ارائه دقیق از اقدامات خدمت رسانی به مردم تاثیرگذار بود و باید به دنبال ایجاد فضای نزدیک در این خصوص باشد.


امیر فیروزی مدیر روابط عمومی وامور بین الملل سازمان نیز در این مراسم گفت: در دوره 8 ماهه خدمت در کسوت مدیریت روابط عمومی سازمان سعی کردیم با همکاری تمامی خدمتگزاران حوزه روابط عمومی در سازمان و شرکت ها کارها را به سمت کیفی سازی برده و با نگاهی نو و جدید جایگاه روابط عمومی در سازمان همیاری را احیا کنیم که جادارد از زحمات مدیران گذشته و همراهی هایشان ویژه تشکر کنم.


همراهی مدیرعامل محترم سازمان در این دوره ستودنی است و البته همراهی مدیران موسسات و شرکت های تابعه توانست، به هم افزایی و ایجاد مدل واحد در حوزه نشر و انتشارات در سازمان همیاری کمک کند و این امر باعث اتفاقات خوب در سال گذشته شد که امیدواریم این همدلی در سال 1403 بیش از پیش ادامه پیدا کند.


در ادامه این مراسم سلمان امانی معاون بازرگانی سازمان، سید مجتبی عبد رحیمی مدیرحراست، سیدمجید موسوی مدیرعامل موسسه صنعتی گوشت مشهد، نوید وحدتی مدیرعامل موسسه آموزش و تحقیقات، هادی محمدزاده مدیرعامل همیار زیست گسترده و مسئولین روابط عمومی شرکت ها و موسسات تابعه به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.


در انتها این مراسم از 11 نفر از زحمتکشان حوزه روابط عمومی با اهدا لوح تقدیر قدردانی صورت پذیرفت.




  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 30 اردیبهشت 1403
  • تعداد بازدید: 236



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی