بازدید مدیر پشتیبانی امور دام استان از موسسه صنعتی گوشت مشهد

بازدید مدیر پشتیبانی امور دام استان از موسسه صنعتی گوشت مشهد

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی، دکتر فخر واحد مدیر پشتیبانی امور دام استان در صدر هیاتی از موسسه صنعتی گوشت مشهد بازدید کردند.

در این بازدید که صبح امروز دوشنبه انجام گرفت، محمودرضا فخر مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی، معاونان و مدیران سازمان و سید مجید موسوی مدیرعامل موسسه صنعتی گوشت مشهد نیز حضور داشتند.

در این بازدید محمودرضا فخر مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی اظهار کرد: موسسه گوشت مشهد تامین کننده اصلی گوشت قرمز در سطح استان و شهر مشهد می باشد که بارها بخاطر کنترل قیمت گوشت در استان ضررهای زیادی را متحمل شده است اما به جهت مسئولیت اجتماعی خود، با کنترل قیمت گوشت در کشور به حاکمیت و دولت کمک کرده است.

وی افزود: انتظار میرود با توجه به اثرگذاری سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی در کشور، مشکلات تامین دام زنده در خصوص تنظیم بازار گوشت قرمز در استان خراسان رضوی و همچنین حمایت از طرح های توسعه ای این مجموعه توسط وزارت جهاد کشورزی انجام و با کمک دولت مردمی سیزدهم در تنظیم بازار و کنترل قیمت ها اقدامات خوبی صورت پذیرد.

دکتر فخرواحد نیز با تقدیر از تلاش ها و زحمات دست اندرکاران این مجموعه بزرگ در استان و کشور خاطر نشان کرد : مدیریت پشتیبانی امور دام در راستای حمایت از تولید و همچنین تامین نیازهای اساسی مردم از هرگونه کمک و حمایتی دریغ نخواهد کرد و این آمادگی را دارد تا از تامین دام این مجموعه ، حمایت های لازم را انجام دهیم.




  • منبع خبر:
  • گروه خبری: اقتصادی
  • تاریخ خبر: 25 دی 1402
  • تعداد بازدید: 212



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی