نشست مشترک مدیرکل هماهنگی امور فرهنگی زائرین استانداری خراسان رضوی با سرپرست سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی

نشست مشترک مدیرکل هماهنگی امور فرهنگی زائرین استانداری خراسان رضوی با سرپرست سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی، این نشست با حضور محمودرضا فخر سرپرست سازمان و محمد علی توسلی مدیرکل هماهنگی امور فرهنگی زائرین استانداری خراسان رضوی در محل سازمان همیاری برگزار شد.

گفتنی است در این نشست موضوعات تسهیل گری در امر زیارت با بهره گیری از ظرفیت نرم افزارهای کاربردی موجود در قالب طرح سامانه جامع زیارت با هدف توسعه و تسهیل در امر زیارت زائران بارگاه منور رضوی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این نشست توسلی افزود : ظرفیت‌ها، رسالت‌ها و رویکردها در جهت کمک در حوزه نیازمندی های زائرین (حمل  و نقل – اسکان –بهداشت – درمان - امکان گردشگری و مباحث زیارتی) باید باشد، که در این طرح ملی نیز همه آنها دیده شده و ما مصمم به اجرایی کردن این سامانه هستیم و در این راستا با علم به ظرفیت های سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی میخواهیم این مهم را محقق کنیم.

محمودرضا  فخر نیز با بیان اینکه امروزه کاربرد نرم افزارهای کاربردی یک امر بدهی در زندگی مردم است، اظهار کرد : سازمان همیاری شهرداری ها با پتانسیل خوبی که در امر گردشگری و نیاز سنجی های این حوزه انجام داده آماده همکاری برای تحقق بخشیدن به این طرح بزرگ در حوزه تسهیل گری امر زیارتو کمک به زائرین امام هشتم می باشد.

همچنین در این جلسه ضمن تاکید بر توسعه زیرساخت های لازم در خصوص نحوه همراهی و همیاری سازمان ، موسسه گردشگری و اداره کل هماهنگی امور فرهنگی زائرین استانداری خراسان رضوی بحث و تبادل نظر شد.

لازم به ذکر است در این نشست مدیران برخی نرم افزارهای کاربردی ؛ مدیر موسسه توسعه گردشگری و مدیر آیتی سازمان همیاری نیز حضور داشتند.




  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 7 آذر 1402
  • تعداد بازدید: 231



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی