دیدار سرپرست سازمان همیاری شهرداری های استان خراسان رضوی با رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی

دیدار سرپرست سازمان همیاری شهرداری های استان خراسان رضوی با رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس صبح امروز به منظور تعاملات گسترده و با هدف کمک به توسعه شهرداری های استان انجام پذیرفت.

دیدار سرپرست سازمان همیاری شهرداری های استان خراسان رضوی با رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، محمودرضا فخر سرپرست سازمان و محسن هوشمند رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

در این جلسه علاوه بر بحث و گفتگو در خصوص همکاری های رسانه ای و فرهنگی این دو مجموعه بزرگ، استفاده از ظرفیتهای آستان قدس رضوی در توسعه زیر ساخت های عمرانی در بازارچه مرزی دوغارون، نحوه مشارکت سازمان همیاری و شهرداری های استان در مولد سازی اراضی آستانه ای در استان، تقویت تعاملات بین المللی در حوزه افغانستان و پاکستان، ایجاد بستر مناسب برای تعاملات سرمایه گذاری های خارجی در پروژه های آستان قدس رضوی و مشارکت و سرمایه گذاری شرکت های و موسسات تابعه سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی با آستان قدس رضوی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این دیدار محمودرضا فخر سرپرست سازمان با اشاره به گستردگی فعالیت های این سازمان خاطرنشان کرد : سازمان همیاری شهرداری های استان با نگاه حمایتی و در جهت تقویت و توسعه شهرداری های استان به دنبال ایجاد درآمد پایدار برای مدیریت های شهری بوده و در این راستا در نظر دارد به کمک مجموعه عظیم آستان قدس رضوی گام های موثر و بزرگ بردارد.

محسن هوشمند رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی ضمن خوش آمدگویی به سرپرست سازمان همیاری شهرداری های استان خراسان رضوی و مدیر روابط عمومی این سازمان نیز ، افزود : خوشبختانه تولیت معظم آستان قدس رضوی حضرت آیت الله مروی در راستای کمک به توسعه مناطق محروم و کم برخوردار و محرومیت زدایی نگاه ویژه دارند و این امر سبب شده تا گام های بزرگی در کشور ، استان و همچنین تعامل با کشورهای همسایه در حوزه فرهنگی برداشته شود و این مهم نیز گسترش یابد.

در این دیدار که امیر فیروزی مدیر روابط عمومی و بین الملل سازمان همیاری نیز حضور داشت دو طرف به ایجاد بسترهای لازم در خصوص تعاملات مشترک تاکید کرده و مقرر شد در این خصوص جلساتی تخصصی و هدفمندی برگزار و نحوه این تعاملات دوسویه و چند جانبه نیز مورد بحث و بررسی قرار گیرد.




  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 6 آذر 1402
  • تعداد بازدید: 161



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی