نشست هم اندیشی و هم افزایی مدیران عامل شرکتها و موسسات تابعه سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی با سرپرست سازمان برگزار شد

نشست هم اندیشی سرپرست سازمان و مدیران عامل شرکتها و موسسات تابعه

نشست هم اندیشی سرپرست سازمان و مدیران عامل شرکتها و موسسات تابعه

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، این جلسه ظهر امروز با حضور محمودرضا فخر سرپرست سازمان، معاونان و مدیران عامل شرکتها و موسسات تابعه سازمان همیاری در سالن جلسات این مجموعه برگزار شد.

سرپرست سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در این جلسه ضمن تقدیر از عملکرد مدیران شرکتها و موسسات تابعه به صحت و دقت در برنامه ریزی و بودجه بندی منطبق بر واقعیت تاکید و افزود : برنامه ها، اولویت ها و چشم اندازهای اقتصادی این نهاد در سال 1403 باید واقعی و عملیاتی باشد و این موضوع با یک برنامه عملیاتی دقیق و با یک وحدت رویه امکان پذیر است.

ایشان با اشاره به لزوم توجه مدیران این سازمان به استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران بخش خصوصی نیز افزود : استفاده از ظرفیت بی بدیل سرمایه گذاران در پروژه های مختلف یک امر انکار ناپذیر است و این مهم باید در دستور کار موسسات و شرکتهای تابعه قرار بگیرد و تخصصی شدن فعالیت ها بر اساس رسالت های هر مجموعه یکی دیگر از خواسته های ما در برنامه ریزی ها و راهبردهای پیش رو می باشد.

درجهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال در برنامه ریزیها و فعالیتهای اقتصادمحور ستادی و شرکتها و موسسات تابعه بر تلاش همه جانبه برای رسیدن به این مهم تاکید کرد.

توجه به نیرو انسانی متخصص در هر بخش، طراحی بودجه عملیاتی منطبق بر ظرفیت ها و امکانات، اجراء و تحقق تعهدات گذشته، توجه به حوزه رسانه و ملزومات آن، استفاده از ظرفیت حقوقی و تخصصی و تعامل گسترده بین بخشی در سازمان بخش دیگری از سخنان حاضرین در این نشست بود.

در این جلسه مدیران توابع ضمن ارائه گزارش عملکرد خود موضوعاتی در جهت رفع موانع احتمالی موجود در راستای تحقق بودجه معین شده مطرح کردند که مقرر به پیگیری موضوعات در کمیته های تخصصی گردید .

همچنین در این نشست مهدی جلائیان سرپرست معاونت مالی و اداری، سلمان امانی معاون بازرگانی، حمید آذری مدیر حراست، نوید محمدیاری مدیر حقوقی و امیر فیروزی مدیر روابط عمومی و اموربین الملل سازمان نیز حضور داشتند.




  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 20 آبان 1402
  • تعداد بازدید: 190



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی