در دیدار مدیرعامل سازمان با فرماندار شهرستان تاکید شد؛

استفاده از ظرفیتهای سازمان همیاری در جهت کمک به توسعه اقتصادی طرقبه و شاندیز

استفاده از ظرفیتهای سازمان همیاری در جهت کمک به توسعه اقتصادی طرقبه و شاندیز در دیدار مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با فرماندار طرقبه شاندیز بر حمایت و استفاده از ظرفیتهای سازمان همیاری برای رشد و شکوفایی و توسعه اقتصادی این شهرستان تاکید شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، این نشست مشترک صبح امروز با حضور محمدرضا تازیکی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای استان و حمیدرضا رحیمیان فرماندار طرقبه و شاندیز در محل سازمان همیاری برگزار شد.
در این جلسه ضمن بررسی ظرفیتهای اقتصادی و زمینه های موجود برای نقش آفرینی سازمان همیاری در حوزه اقتصاد طرقبه شاندیز بر استفاده از پتانسیلها و توانمندیهای این نهاد در جهت کمک به توسعه پایدار در شهرها و روستاهای این شهرستان تاکید شد.
کمک به توانمندسازی و تقویت شهرداریها و مدیریت شهری شهرهای طرقبه و شاندیز و بهره گیری مناسب از مزیت های نسبی منطقه مانند ظرفیت گردشگر پذیری و ... در جهت کمک به توسعه اقتصادی شهرستان از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست در مورد آنها بحث و تبادل نظر شد.
شهرستان طرقبه شاندیز با دو شهر و حدود 40 روستا از ظرفیتهای اقتصادی فراوان به ویژه در حوزه گردشگری برخوردار است؛ از جمله فرصتهای موجود میتوان به بوم گردی روستایی، غار مغان، رباط ویرانی، ظرفیتهای منطقه زشک و ... اشاره کرد که باید برای توسعه و تقویت تلاش شود./م.ا/3324/




  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 24 شهریور 1401
  • تعداد بازدید: 422



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی