لزوم رفع سریع موانع در جهت توسعه ظرفیتها و ارائه خدمات مطلوبتر به گردشگران در چالیدره
تاریخ انتشار: 24 آبان 1400
تعداد بازدید: 602
مدیرعامل سازمان همیاری در نشستی با مدیرعامل جدید شرکت نمونه گردشگری چالیدره بر ضرورت تسریع در رفع مشکلات و موانع اداری و اجرایی در راستای توسعه و تقویت خدمات گردشگری وتفریحی این مجموعه به زائران و مجاوران امام ضا(ع) تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، محمد سنجری همراهی سعید روشندل مدیر حراست و حسین جلالی رییس هیت مدیره چالیدره از بخش های مختلف عمرانی، اداری و بهسازیهای در دست احداث شرکت نمونه گردشگری در چالیدره بازدید کرد و از تلاش های کارکنان زحمتکش این مجموعه قدردانی کرد.
وی در این نشست اظهار کرد: سازمان همیاری و مدیران و دست اندرکاران بخش های مربوطه از مدیریت جدید این شرکت حمایت و همکاری خواهد کرد تا مشکلات و موانع موجود هر چه سریعتر رفع تا بتوان خدمات شایسته و در خور شان زائران و مجاوران علی ابن موسی الرضا(ع) ارائه شود.
محمد رجب زاده مدیرعامل جدید شرکت نمونه چالیدره نیر ضمن تشکر ویژه از نگاه حمایتی سازمان همیاری اظهار داشت: با همکاری همه کارکنان و مدیران تمام تلاش خود را در راستای رفع موانع و مشکلات موجود به کار گرفته ایم.
وی افزود: در حال حاضر به عنوان یک الویت به دنبال جذب سرمایه گذاران جدید و طرح های نو برای مجموعه هستیم و در این راستا مذاکرات متعددی با فعالان حوزه گردشگری انجام شده است.
رجب زاده خاطر نشان کرد: از تمام دست اندرکاران و مدیران مجموعه نیز خواسته شده تا برنامه های مدون و پویایی را در جهت جذب گردشگر ارائه تا پس از بررسی و تامین اعتبار در این مجموعه پر ظرفیت و دارای فرصت عملیاتی کنیم./م.ا/2805/
تصاویر
ارسال دیدگاه