مدیرعامل سازمان در دیدار با شهردار شاندیز تاکید کرد:

آمادگی سازمان همیاری به عنوان بازوی اجرایی در پروژه های شهری شاندیز

شهردار شاندیز: استفاده از ظرفیتهای سازمان همیاری برای انجام یک کار ماندگار در شاندیز

آمادگی سازمان همیاری به عنوان بازوی اجرایی در پروژه های شهری شاندیز مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی در دیدار با شهردار شاندیز برآمادگی این نهاد برای همکاری و همراهی با این شهرداری به عنوان بازوی اجرایی پروژه ها و طرح های شهری تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، محمد سنجری صبح امروز با همراهی سید محمد اسماعیل فاطمی معاون بازرگانی، اسماعیل سلطان خواه معاون سرمایه گذاری و علی طهرانی مدیر هماهنگی امور شهرداریهای استان سازمان همیاری در نشستی مشترک با بهرام نکاحی شهردار و معاونان شهرداری شاندیز دیدار و گفتگو کردند.

وی در این جلسه به ظرفیتها و رسالت سازمان همیاری در جهت حمایت و پشتیبانی از شهرداریها اشاره کرد و افزود: امیدواریم با استفاده از پتانسیلهای موجود و تقویت تعاملات با شهرداریها بتوانیم فاصله بین شهرداریها و سازمان را به حداقل برسانیم و به عنوان یک بازوی قدرتمند در کنار شهرداران و مدیریت شهری استان باشیم.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی گفت: از انجا 60 تا 65 شهرداریهای استان جز شهرداریهای درجه 6 به پایین هستند و از ساختار اداری و توان و ظرفیتهای کافی برای انجام بسیاری از امور به ویژه در حوزه معاملات، پیمانکاری، حقوقی و ... برخوردار نیستند، تلاش داریم با کسب منافع از مراودات و قراردادهای کاری با شهرداریهای بزرگتر به شهر کوچک و کم برخوردار کمک کنیم تا آنها نیز همانند شهرداریها بزرگ به شهروندان آن شهرها به عنوان جامعه هدفشان خدمات شایسته ای ارائه دهند.

وی ادامه داد: شهرداری شاندیز بعد از شهر مشهد سالانه بیشترین اعتبار را برای فعالیتها و پروژه های حوزه مدیریت شهری در از گرفته است اما باید ببینم که سازمان همیاری به چه میزان در کمک به اجرای برنامه های این شهر در کنار شهرداری بوده و نقش آفرینی داشته است.

سنجری ادامه داد: آمادگی داریم در هر جایی که شهرداری شاندیز به آن نیاز دارد و سازمان همیاری می تواند نقش ایفا کند در خدمت این شهرداری باشیم و تلاش می کنیم به عنوان بازوی اجرایی در خدمت مدیریت شهری این شهر باشیم در کاهش دغدغه های شهردار و مسئولان شهری موثر عمل کنیم.

وی با تاکید بر این که سعی کرده ایم شفاف سازی را در سازمان همیاری نهادینه کنیم، خاطر نشان کرد: با توجه به فاصله نزدیک شاندیز به مشهد و برنامه های مدیریت شهری و ظرفیتهای خاص این شهر در حوزه های مختلف به ویژه گردشگری، آماده ایم تا در حد توان هرگونه همکاری برای کمک بو توسعه ظرفیتها و زیرساختهای این شهر داشته باشیم.


شهردار شاندیز:

استفاده از ظرفیتهای سازمان همیاری برای انجام یک کار ماندگار در شاندیز

شهردار شاندیز نیز در این جلسه مشترک با تبریک ولادت با سعادت امام رضا(ع) عنوان کرد: تنها شهرداری هستیم سرانه بودجه مان نسبت به جمعیت بحتی از شهر مشهد هم بیشتر است و با تنها با 20 هزار نفر جمعیت، در استان رتبه یک را داریم.

وی با اشاره به وجود پروژه های بزرگی و مهمی چون پدیده، سرخاندیز و منطقه نمونه گردشگری شاندیز و ... در این شهر، بیان کرد: اعتقاد داریم با توجه به ظرفیتهای فراوانی که دراین شهر وجود دارد بایدبرنامه ریزی و مطالعات در این شهر فعال تر از دیگر جاها باشد و چرا که اگر به مسائل از همه جهات توجه نشود ممکن است بسیاری از ظرفیتها به تهدید هایی از جمله ساخت و سازهای غیرمجاز، حاشیه نشینی، بافت ناکارآمد و ... تبدیل شود.

نکاحی با اشاره به شعار شانديز شهر برتر از نظر کيفيت زندگي، عنوان کرد: با توجه به ظرفیتهای مدیریتی و اجرایی که وجود دارد قطعا می توانیم به عنوان یک چشم انداز به این شاندیز در بعد جهانی نیز توجه داشته باشیم چرا که نگاه عمومی در این شهر رشد یافته است و خیلی خوشحال می شویم که از ظرفیت سازمان همیاری استفاده کرده و به دیگر شهرداریها هم کمک کنیم.

شهردار شاندیز با بیان اینکه سازمان همیاری باید در حوزه های جدید با شهرداری شاندیز وارد همکاری شود افزود: بسیاری از موضوعات جاری و عادی که سازمان در آنها به دیگر شهرداریها همیاری می دهد، خود شهرداری شاندیز با استفاده از توان موجود توانایی تامین آنها را پیدا کرده است، آمادگی داریم در موضوعات کلان تر و وسیع تر به ویژه در حوزه عمرانی و سرمایه گذاری مانند پروژه سرخاندیز به عنوان طرحی با درآمد پایدار با این نهاد وارد تعامل شویم.

وی به ساختمان اداری شهرداری و پیاده رو سازی در معابر به عنوان پروژه های دارای اولویت شهرداری و شهر شاندیز اشاره کرد و گفت: سازمان همیاری می تواند با استفاده از توان شرکت همیار سازه به عنوان واحد عمرانی این نهاد در اجرای این پروژه ها با شهرداری شاندیز همکاری داشته باشد.

نکاحی به احصاء 30 ظرفیت مهم سرمایه گذاری در شهر شاندیز به عنوان سیمرغ گردشگری این شهر اشاره و خاطر نشان کرد: معتقدیم که با کار مطالعاتی می توان نتایج خوبی گرفت همانطور که با شناسایی نقاط پر خطر و رفع عیب توانستیم به شهر بدون تصادف منجربه فوت تبدیل شویم، لذا این آمادگی وجود دارد تا با همکاری سازمان همیاری با استفاده از طرح های مطالعاتی بر روی آیتم های گردشگری از جمله اقامت، موسیقی، احداث خط تله کابین و ... یک کار ماندگار برای شهر شاندیز انجام دهیم./م.ا/2706/


#barand_hamyar

#گروه_برندهای_همیار

#همیارماشین #همیارسازه #موتوریار #معین_کالا #همیارانرژی #همیاردانش #همیارسرمایه #همیارمحیط #همیارپست #همیاردیجیتال #همتامشهدگوشت #هشتیار #مشهدبیمه_همتا #همیارگردشگر #همیارسلامت #همیاربازرگان #همیاربان


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 1 تیر 1400
  • تعداد بازدید: 492



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی