در دیدار مدیرعامل سازمان با شهردار منطقه 9 مشهد عنوان شد؛

گسترش کیفی و کمی خدمات سازمان همیاری به شهردایهای خراسان رضوی

گسترش کیفی و کمی خدمات سازمان همیاری به شهردایهای خراسان رضوی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در دیدار با شهردار منطقه 9 شهرداری مشهد، گسترش کیفی و کمی خدمات دهی به شهرداریها را یکی راهبردهای این مجموعه عنوان کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، محمد سنجری صبح امروز با همراهی معاونان بازرگانی و اداری مالی این نهاد، با جواد اصغری شهردار منطقه 9 شهرداری مشهد دیدار و در خصوص همکاریهای مشترک گفتگو کرد.
وی با اشاره به رسالتهای سازمان همیاری شهرداریهای استان عنوان کرد: به عنوان امین حوزه مدیریت شهری استان با استفاده از توان واحدهای ستادی و ظرفیتهای تخصصی شرکتها و موسسات تابعه به دنیال تامین نیازمندیهای شهرداریها به بهترین نحو هستیم.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی افزود: در این حوزه به دنیال این هستیم تا ظرفیتها و خدمات سازمان را به لحاظ کیفی و کمی گسترش دهیم و راهبردمان ورود به حوزه هایی است که توانایی لازم برای انجام آن وجود دارد.
وی با بیان اینکه بایدپاسخگوی اعتمادی که از سوی شهرداریها می شود باشیم افزود: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده برای اخذ نمایندگی بیش از 10 تولیدکننده و تامین کننده در کشور، می توان در حوزه های بازرگانی و تامین نیازمندیهای شهرداریها به نحو مطلوب تری عمل کنیم.
سنجری خاطر نشان کرد: با توجه به توانایی های تخصصی واحدها ستادی و تایعه سازمان این امکان و آمادگی را برای سازمان همیاری ایجاد کرده تا در هر یک از موضوعات و فعالیتهای ممکن و فرآیند اجرای پروژه های حوزه مدیت شهری همکار و همیار شهرداریهاباشیم.
شهردار منطقه 9 شهرداری مشهد نیز در این دیدار بابیان اینکه ما سازمان همیاری از جنس خودمان می دانیم، بیان کرد: این نهاد به عنوان بازوان قدرتمند شهرداریها در مدیریت شهرها محسوب می شود و در واقع با ابزار های قانونی و توانمندیهای در اختیار خود، همواره با تمام قوا وارد عمل می شود و بسیاری از پروژه های خاص ودارای محدودیت شهری را به سرانجام می رساند.
اصغری با بیان اینکه سازمان برای شهرداریها یک فرصت است، افزود: علاوه شهر مشهد همه شهرداریهای استان از خدمات این نهاد استفاده می کنند و آن را به عنوان قوت قلب خود می دانند، امیدواریم شاهد اثرگذاری هرچه بهتر و توفیقات بیشتر در این مجموعه باشیم.
وی در خصوص ویژگی های منطقه 9 شهر مشهد، خاطر نشان کرد: این منطقه با مساخت 4 هزار و 400 هکتار و جمعیت بالغ بر365 هزار نفر شهروند، از بسیاری از مراکز استان های کشور از جمعیت بیشتر برخوردار است، وجود پارک وکیل آباد، بوستان وفا، کوه پارک و ... و مناطق بایر رو به توسعه در آن و تنوع فراوان خدمات در این منطقه، و توقع شهروندان برای استفاده از انواع خدمات، حساسیت مدیریت شهری را در آن دوچندان می کند.
شهردار منطقه 9 مشهد ادامه داد: تلاش داریم از همه ظرفیتهابرای ارائه بهترین خدمات به مردم استفاده کنیم، لذا علاقه مندیم که حجم فعالیتها و مراوداتمان را با سازمان همیاری شهرداریها بیشتر کنیم چرا که این نهاد نقش کلیدی و قابل اتکایی برای شهرداریهای کوچک دارد./م.ا/2660/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 29 اردیبهشت 1400
  • تعداد بازدید: 789



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی