پیام تبریک مدیرعامل سازمان همیاری خراسان رضوی به مناسبت سال ۱۴۰۰

پیام تبریک مدیرعامل سازمان همیاری خراسان رضوی به مناسبت سال ۱۴۰۰ مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در پیامی ضمن تبریک فرارسیدن سال ۱۴۰۰ بر لزوم تلاش، پشتیبانی ها و مانع زدایها در جهت ایجاد زمینه های لازم برای تولید و رونق اقتصادی در کشور و تحقق منویات مقام معظم رهبری تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، محمد سنجری در پیامی فرارسیدن سال جدید و عید باستانی نوروز را به همه هم وطنان عزیز ایرانی، به ویژه دست اندرکاران حوزه مدیریت شهری و خانواده بزرگ شهرداریها تبریک گفت.

در پیام وی آمده است: بهار فرصتی دوباره برای نگریستن به دیروز و امروز، سرآغازی برای تفکر و تامل در حقیقت هستی و تلاش برای ساختن و پرداختن امروز و فرداهای که پیش رو داریم.

سال ۱۴۰۰ هجری شمسی را در حالی آغاز می کنیم که به یاری خداوند همه فرازونشیب ها و دشواریهای آن را پشت سرگذاشتیم و شاهد افتخارات و دستاوردهای قابل توجهی در سطوح مختلف کشور و استان بوده ایم که باید به سهم خود برای تداوم بیش از پیش آنها در سال جدید تلاش کنیم‌.

سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی نیز در این مسیر با تلاش همه دست اندرکارانش در تمامی سطوح ستادی و موسسات و شرکتهای تابعه، ایجاد زمینه های لازم برای رسیدن به اهداف اقتصادی، ارتقاء خدمات دهی و پشتیبانی از شهرداریها و رشد و توسعه حوزه مدیریت شهری استان را به عنوان هدف اصلی خود قرار داده و توانسته به موفقیت های خوبی دست یابد.

از آنجا که تلاش سازمان همیاری همواره حمایت و پشتیبانی از شهرداریها و حوزه مدیریت شهری بوده است در سال جدید نیز توجه به منویات مقام معظم رهبری را مورد نظر قرار خواهیم داد و به عنوان یک ضرورت با تداوم پشتیبانی ها و مانع زدایها در جهت کمک به تولید در کشور گام برخواهیم داشت.

امیدواریم در سال پیش رو با تلاش مضاعف همه کارکنان واحدهای مختلف سازمان، بخشهای تابعه و همراهی شهرداریها و دیگر نهادهای مرتبط با حوزه مدیریت شهری در استان، برنامه ریزی، تحول گرایی، خلاقیت محوری و... را مورد توجه قرار داده و در همه حوزه های ممکن، بتوانیم در جهت دستیابی به منویات مقام معظم رهبری و تحقق چشم اندازهای ترسیم شده گام های استوارتری را برداریم.

این عید باستانی را صمیمانه به تمامی مردم ایران اسلامی، بلاخص شهروندان و خانواده بزرگ شهرداریهای استان تبریک و تهنیت عرض نموده و در پرتو الطاف بیکران خداوندی و سایه عنایات ولی نعمتمان حضرت علی بن موسی الرضا (ع) برایشان سلامتی و بهروزی، طراوت و شادکامی، عزت و کامیابی آرزومندیم./م.ا/2570/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 30 اسفند 1399
  • تعداد بازدید: 676



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی