در جلسه هیات امنای موسسه آموزش شهرداریهای استان تاکید شد؛

عمده ظرفیتهای آموزشی سازمان همیاری در جهت ارتقاء شهرداریها استفاده می شود

اولویت سازمان همیاری در حوزه آموزش شهرداریها هستند

عمده ظرفیتهای آموزشی سازمان همیاری در جهت ارتقاء شهرداریها استفاده می شود مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در جلسه هیات امنای موسسه آموزش شهرداریهای استان اظهار کرد: با ظرفیتهایی که دراین مجموعه آموزشی وابسته باسازمان وجود دارد ارتقا مباحث آموزشی شهرداریها در اولویت قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، جلسه هیات امنای موسسه آموزش، تحقیقات و مشاوره شهرداریهای خراسان رضوی، مرکز علمی آموزشی وابسته به سازمان همیاری با حضور محمد سنجری رئیس هیات امنا و دیگر اعضا عصر امروز در این موسسه برگزار شد.
در این جلسه قراردادها و فعالیتهای پیش رو این مرکز علمی پژوهشی در حوزه های تحقیقاتی و طراحی های علمی و همچنین برنامه های آموزشی این موسسه در حوزه ارتقاء علمی شهرداریها و طرح های در دست اقدام مربوط به دفتر شهری استانداری مورد بررسی و تصویب هیات امنا قرار گرفت.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در این جلسه با اشاره به ظرفیتها موسسه آموزش شهرداریها افزود: همواره شهرداریها و تامین نیازهای علمی آنها در اولویت اصلی ارائه خدمات آموزشی سازمان همیاری و این مرکز علمی قرارداشته است.
محمد سنجریبا اشاره به محدودیتهای ایجاد شده به دلیل شیوع کرونا در حوزه فعالیتهای موسسه آموزش سازمان همیاری، ادامه داد: علی رغم پتانسیل بالای نیروی انسانی شهرداریها و نیازهای آموزشی این حوزه، به منظور استفاده از حداکثر ظرفیتها، مذاکرات خوبی را دفتر امور روستایی در حوزه آموزش دهیاران و همچنین شورای اسلامی استان برای ارائه خدمات آموزشی به اعضای شوراهای اسلامی شهرهای مختلف صورت دادیم که می توان با توان موسسه در این حوزه ها نیز اقدامات موثری صورت گیرد.
وی با اشاره به توسعه فعالیتهای پژوهشی این موسسه افزود: اقدامات خوبی با تلاش دست اندرکاران این مجموعه و ایجاد ارتباطات و تعاملات جدید در حوزه های پژوهشی و تحقیقاتی در دستور کار دارند که با توجه تاثیر اندک شرایط کرونایی به این حوزه می تواند نقش موثری در پویایی و آثربخشی این مجموعه داشته باشد.
وی با تاکید بر لزوم استفادهاز حداکثر پتانسیل و توان این مجموعه آموزشی به عنوان یک ظرفیت مطلوب در استان، خاطرنشان کرد: خوشبختانه ظرفیتها و توانمندیهای خوبی از نظر امکانات،فضای آموزشی و سطح و کیفیت اساتید در موسسه آموزش سازمان همیاری وجود دارد که می تواند به ارتقا علمی در حوزه مدیریت شهری و حتی دیگر حوزه های مختلف استان کمک شایانی را داشته باشد. قطعا می توان با برنامه ریزی و تقویت تعاملات از این ظرفیت مطلوب بهترین بهره برداری را انجام داد./.م.ا/2510/

#barand_hamyar
#گروه_برندهای_همیار
#همیارماشین #همیارسازه #موتوریار #معین_کالا #همیارانرژی #همیاردانش#همیارسرمایه #همیارمحیط #همیارپست #همیاردیجیتال #همتامشهدگوشت #هشتیار #مشهدبیمه_همتا #همیارگردشگر #همیارسلامت #همیاربازرگان #همیاربان


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 28 بهمن 1399
  • تعداد بازدید: 571



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی