مدیرواحدتجاری سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی:

انطباق مقولات زیست محیطی بر بستر دیجیتال مارکتینگ توسط گروه همیارزیست

انطباق مقولات زیست محیطی بر بستر دیجیتال مارکتینگ توسط گروه همیارزیست مدیرعامل شرکت تجاری وابسته به سازمان همیاری خراسان رضوی با اشاره به جلسه هم اندیشی گروه دیجیتالی همیارزیست از تلاش ابن واحد تخصصی در جهت انطباق مقولات زیست محیطی در بخش های مختلف بر بستر دیجیتال مارکتینگ خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، جلسه هم اندیشی گروه تخصصی دیجیتال مارکتینگ برند تجاری «همیار زیست» به عنوان بخش ویژه اینترنتی بازیافت و پسماند سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی برگزار شد.
در این جلسه، سرگروه و مسئولان بخش های مختلف این تیم تخصصی به ارائه گزارشی از عملکرد، فعالیتها و اقدامات این گروه در راستای معرفی و برندینگ هرچه بهتر خدمات و محصولات قابل ارائه سازمان در حوزه بازیافت و پسماند سازمان همیاری پرداختند.
مدیر واحد تجاری سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی دراین جلسه، گفت: گروه دیجیتالی همیارزیست با استفاده نیروهای متخصص و حضور در مراکز بازیافت و محیط زیست، شیوه های اجرایی آن را از نزدیک بررسی می کند و قصد دارد شرایط زیست محیطی در بخش های مختلف را بر بستر دیجیتال مارکتینگ منطبق کند.
وی یادآورشد: امروزه کشورهای پیشرفته نه تنها برمدیریت بازیافت تسلط یافته اند بلکه بازیافت سایرکشورها را وارد می کنند و از آن طلای ناب به دست می آورند.
قاسمی ادامه داد: خراسان رضوی با داشتن بنگاه های بزرگ اقتصادی هنوزنتوانسته است شهرک پسماند ایجاد کند که این روزها شرکت همیارزیست گسترپردیسان وابسته به سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی با طرح شهرک خصوصی پسماند استان برای اولین بار درکشور، دبیرکمیته راهبردی پسماند استان شده و مورد توجه استانداری است.
به گفته وی، گروه دیجیتال مارکتینگ همیارزیست با ایجاد وب سایت تخصصی قصد دارد بانک جامع اطلاعاتی را پیاده سازی کند. محتوای متنی و تصویری و سایر بخش های این سامانه توسط نیروهای متخصص اداره می شود. یکی دیگر ازامکانات سایت مذکور، ارائه محصولات بازیافتی و استفاده از برندهای این حوزه است که ارتباط با مشتری را پیوسته حفظ می کند.
قاسمی افزود: این گروه از فرهنگ سازی شیوه های بازیافت حتی در سنین پایین غافل نشده و برنامه هایی را برای آنها آماده کرده است.
وی درپایان اعلام کرد: این گروه آماده همکاری با فعالان زیست محیطی و فعالان حوزه مدیریت پسماند در استان است. /ح/ج/2329/





موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی