مدیرعامل شرکت تجاری وابسته به سازمان همیاری خراسان رضوی در جلسه هم اندیشی گروه بازرگانی اینترنتی مشهدگوشت، مهمترین هدف این تیم دیجیتال مارکتینگ را تهیه و توزیع گوشت سالم و ارزان برای مصرف جامعه عنوان کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، جلسه هم اندیشی گروه تخصصی دیجیتال مارکتینگ برند تجاری «مشهدگوشت» به عنوان بخش ویژه بازرگانی اینترنتی تولیدگوشت سازمان همیاری با حضور محمد قاسمی مدیرعامل شرکت تجارت سازان آویژه آریا، صراف مدیرعامل اتحادیه گاوداران و هراتی مدیرعامل اتحادیه صنعت دامپروری استان برگزار شد.
در این جلسه، سرگروه و مسئولان بخش های مختلف این تیم تخصصی به ارائه گزارشی از عملکرد، فعالیتها و اقدامات انجام شده برای معرفی و برندینگ این عنوان تجاری و بازاریابی خدمات و محصولات قابل عرضه در حوزه گوشت و استحصالات خوراکی دام در بستر فروش اینترنتی پرداختند.
مدیر واحد تجاری سازمان همیاری دراین جلسه، گفت: موسسه صنعتی گوشت یکی از مهمترین بخش های فعال سازمان است که علاوه برتامین بخش زیادی از تقاضای پروتئین جامعه،تهیه و تامین گوشت قرمز سالم و ارزان را در دستور کار دارد.
محمدقاسمی تصریح کرد: وجود چنین موسسه ای در ذیل واحدهای تابعه سازمان همیاری با مسئولیت سنگین ذبح دام و تامین 85 درصد گوشت قرمز استان، راه اندازی فعالیت ها بر بستر دیجیتال مارکتینگ را بیش از پیش الزامی ساخته است.
وی افزود: هریک از اجزاء تیم دیجیتال مارکتینگ مشهدگوشت با توجه به این عنوان تجاری ثبت شده، توانستند پس از طی دوره آموزشی پیشرفته، ضمن شناسایی واحدهای توزیع گوشت در مشهد، امکان توزیع اینترنتی آن را فراهم کنند.
به گفته قاسمی، تیم مشهدگوشت متشکل از جوانان باانگیزه با راهنمایی های مدیرعامل موسسه صنعتی گوشت مشهد بهترین شیوه های ورود به بازار را بررسی کند و فاصله خود با بازار را کاهش دهد.
وی خاطرنشان ساخت: گوشت قرمز ماده ای غذایی است که فسادپذیری اش، لزوم تسریع در توزیع آن را اجتناب ناپذیر می کند./ح.ج/2312/