با پیگیری های خوب مسئولان استانی انجام شد؛

تجهیز شهرداری فیض آباد به یک دستگاه ماشین آلات عمرانی

تجهیز شهرداری فیض آباد به یک دستگاه ماشین آلات عمرانی طی مراسمی با حضور مسئولان استانی، فرماندار، اعضای شورای اسلامی و شهردار فیض آباد و تنی چند از مسئولان شهرستان مه ولات از یک دستگاه کامیون کمپرسی به عنوان تجهیزات جدید افزوده شده به ناوگان حوزه عمرانی و مدیریت شهری شهرداری فیض آباد رو نمایی شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، این مراسم صبح امروز یکم مرداد ماه با حضور مسئولان شهرستان مه ولات، سازمان همیاری شهرداریهای استان و اداره کل دفتر شهری استانداری خراسان رضوی در شهر فیض آباد انجام و طی آن از یک دستگاه کامیون کمپرسی مربوط به سهمیه های اعلامی سازمان شهرداریها و دهیاری‌های کشور که به منظور تجهیز مطلوب تر حوزه مدیریت شهری در استانهای مختلف در نظر گرفته شده، رو نمایی شد.


مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در این خصوص، گفت: بخشی از مراحل مربوط به پیگیری ها، فرآیند خرید، تحویل، هماهنگی با شهرداری فیض آباد، کارخانه تولیدکننده و سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و...، توسط واحد ماشین آلات سازمان همیاری انجام شده است.
وی با اشاره به هزینه حدود ۱۵میلیارد ریالی این کامیون کمپرسی، افزود: این خودرو با شرایط خاصی با مشاوره های واحد ماشین آلات سازمان همیاری به شهرداری فیض آباد در موقعیت زمانی مناسب خریداری شد به طوری که در پی نوسانات بازار، هم اکنون ارزش فعلی این تجهیزات با افزایش چشم گیری مواجه بوده است.
وی تصریح کرد: سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی در کنار دفتر امور شهری و شوراهای استانداری حداکثر مساعدت را به ویژه به شهرداری های کمتر برخوردار در زمینه مشاوره، تامین، خرید، تعمیر و اورهال ماشین آلات انجام می دهند.


سرپرست دفترامورشهری و شوراهای استانداری:
این خرید نشانه ریسک پذیری شهرداربود

سرپرست دفترامورشهری و شوراهای استانداری در این مراسم با اشاره به روند خرید کمپرسی، گفت: این خرید نشانه ریسک پذیری شهرداربود.
امیرحمزه ذاکرعنبران توضیح داد: شهردارفیض آباد با 460 میلیون تومان آورده اولیه وارد این عرصه شد و به تدریج با کمک هایی که از سوی دولت صورت گرفت، توانست این کامیون کمپرسی را برای افزودن به ناوگان مدیریت شهری این شهر خریداری کند.
وی تصریح کرد: هر شهرداری باید بپذیرد که چه مشکلات و هزینه هایی پیش رو دارد و بداند که مدیریت امروزه، مسئولیت پذیری خلاقیت و ریسک پذیری در سطوح مختلف را باید به همراه داشته باشد.
ذاکرعنبران با تمجید از فضای همدلی و همکاری در فیض آباد و شهرستان مه ولات، گفت: این کنارهم قرارگرفتن ها، تولید سرمایه، کار، پیشرفت و ترقی را ایجاد می کند و شهردار در چنین فضایی می تواند بهترین خدمات را ارائه دهد.


شهردارفیض آباد:
تقدیر از سازمان همیاری و دفتر شهری در تامین ماشین آلات مورد نیاز شهرداریها

سخنران بعدی این مراسم، شهردارفیض آباد بود که در این خصوص اظهار کرد: تهیه این کمپرسی در شرایط طاقت فرسا و سخت اقتصادی، کار بزرگی بود که با کمک دفترامورشهری و سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی و دیگر مسئولان استان و شهرستان و مردم شریف و خیر شهر فیض آباد میسر شد که مبارک همشهریان باشد.
به گفته جوادجعفری، ۴۰درصد از هزینه خرید کامیون را شهرداری توسط کمک های مردمی و ۶۰ درصد مابقی از منابع دولتی تامین شده است.
وی ضمن قدردانی از دفترامورشهری استانداری، مقامات محلی و سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی تصریح کرد: سازمان همیاری واقعا همیار ماست و علاوه بر مشاوره های فنی و تخصصی این سازمان در ترانزیت و مراحل اداری خرید این کامیون کمپرسی کمک حال ما بود و زحمت ما را کم کرد.


رئیس شورای اسلامی فیض آباد:
می خواهیم باکمک سازمان همیاری، نام فیض آباد را درسطح کشور مطرح کنیم

رئیس شورای اسلامی شهرفیض آباد نیز در این مراسم، گفت: تعامل خوبی در سطح شهرستان مه ولات وجود دارد و این امر حاصل تلاش فرماندار و امام جمعه محترم بوده است.
غلامرضا عزار با قدردانی از دفترامورشهری و سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی در موضوع خرید این کامیون و تجهیز شهرداری ماشین آلات عمرانی، اعلام کرد: با توجه به فعالیت سازمان همیاری در زمینه برندینگ شهرداری ها، امیدواریم پسته که محصول غالب و استراتژیک شهر فیض آباد، به عنوان یک برند خوب معرفی شود.
وی تصریح کرد: قطعاً با سورتینگ، درجه بندی و برندینگ پسته و فرآورده های آن، شهر فیض آباد می تواند در سطح استان و حتی کشور مطرح شود.


امام جمعه فیض آباد:
بهترین کار وارد کردن مردم به صحنه است

امام جمعه فیض آباد نیز در انی مراسم اظهار داشت: مهمترین وظیفه شهرداری ها داشتن رویکرد فرهنگی و نرم افزاری است.
حجت الاسلام حسین اسلامی با اشاره به تنگناهای بودجه ای دولت تصریح کرد: در حال حاضر بهترین کار برای پیشبرد امور وارد کردن مردم به صحنه است.
وی افزود: در اغلب اوقات، ظرفیت مردمی از اعتبارات دولتی بیشتر است و هرگاه مردم را اقناع و نظرشان را جلب کردیم، از حمایت آنها برخوردارشدیم./م.ا/2301/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 1 مرداد 1399
  • تعداد بازدید: 1172



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی